Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Detta kommer upp när jag försöker instalera det, kan inte så mycket så hjälp mig. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Verkar som om du redan hade daemon installerat, och tog bort det på fel sett (t ex genom att ta bort mappen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Verkar som om du redan hade daemon installerat, och tog bort det på fel sett (t ex genom att ta bort mappen). Kollar i kontroliz Edit: fanns inte kvar där :| Redigerad 14 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När du avinstallerade den innan så reebotade du inte datan när de sa att du skulle göra det. Det finns en tråd om hur man kan fixa problemet men den e på engelska. Finns 2 sätt. Formátera om datan eller ladda ner Alcohol 52%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När du avinstallerade den innan så reebotade du inte datan när de sa att du skulle göra det. Det finns en tråd om hur man kan fixa problemet men den e på engelska. Finns 2 sätt. Formátera om datan eller ladda ner Alcohol 52%. Samma sak med 52% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja behöver daemon tools för att bränna ett spel.. va e de igentligen ? är de nått man måste ladda hem eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Ja behöver daemon tools för att bränna ett spel.. va e de igentligen ? är de nått man måste ladda hem eller ? *** /Sug jon A.A Redigerad 14 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja behöver daemon tools för att bränna ett spel.. va e de igentligen ? är de nått man måste ladda hem eller ? Man mountar image-filer, .bin och .img som exempel, i Deamon Toos så att datorn ska tro att det faktiskt sitter en skiva i fast den bara läser från en fil. Den kommer upp i den här datorn alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Samma sak med 52% Alcohol 120% ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Alcohol 120% ??? Samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När du avinstallerade den innan så reebotade du inte datan när de sa att du skulle göra det. Det finns en tråd om hur man kan fixa problemet men den e på engelska. Finns 2 sätt. Formátera om datan eller ladda ner Alcohol 52%. Sry för dubbel meh! Vart finns det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men warez! Är det olagligt att säkerthets kopiera spel? Inte vad jag vet iaf. Annars får ni gärna lugnt och sansat berätta det för mig så lär jag mig något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är det olagligt att säkerthets kopiera spel? Inte vad jag vet iaf. Annars får ni gärna lugnt och sansat berätta det för mig så lär jag mig något nytt. Men förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Edit: Gone! Redigerad 15 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Samma sak.. Spara och bränn allt du vill ha och formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts