BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Själv tycker jag STRONG SALMIAK FLAVOUR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null Vote. Var så längesen jag provade någon av de, och den minns jag inte namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Original extra strong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote, Salmiak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 VOTE: Null Vote... Jsg tycker att det smakar papper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote, Salmiak. Varför nulla du om salmiak e me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fishermans friend smakar lika kasst, vilken smak jag än tar. Läkerol ffs. Vote: Spicy Mandarin. Det lät så jävla töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Vote: Original extra strong. Det är väll dom som har vitt papper? Redigerad 14 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Varför nulla du om salmiak e me? Jag sa Salmiak, inte Salmiak Strong. Den tror jag inte ens att jag har smakat. Siana: Läkerol är godis, det ska vara riktiga halstabletter som FMF eller Vicks blå. BroDD där nere: Det kanske det är men på den svart/vit randiga jag köpte senast stod det bara "Sockerfri Salmiak". Redigerad 14 oktober, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag sa Salmiak, inte Salmiak Extra Strong. Den tror jag inte ens att jag har smakat. E de inte samma? svart/vit randig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Salmiak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hatar fishermans friend. Me har bara smakat på nån mintig för 5 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Cherry pour mon cherie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: mint med stora bokstäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tycker dom är FÖR starka. Dom jag har smakat iaf. Vilket jag inte har en aning om vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Original extra strong Helt rätt! Orginalet lätt godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har alltid varit svag för citon-smakerna, nästan allt godis inräknat. Vote: Lemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Helt rätt! Orginalet lätt godast. "Original and best" som man brukar säga Eller "riv dig i röven med en kall pilsner" (Var bare tvungen att skriva det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 STRONG SALMIAK FLAVOUR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 STRONG SALMIAK FLAVOUR lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts