Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Comhem... 100.0 MBIt/s men det är nog nån slags bugg... det står så iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Fyfan. Tankar ni dagen lång då eller? Själv kommer jag få fjuttigt 0.5mbit. Men bor man i skogen är det svårt att få nåt annat. Dock kan vi få 8mbit med Spray, men de har en dyr startavgift och enligt mamma för hög månadsavgift. Jävla mamma. Säkert mutad av SÄPO. Tankar i 2-3 mb/s ibland deru. Min syrra bor i skogen å har billigt bredband. leta runt lite mer. finns gör de iaf Edit: JAZZ. BAhahaha. de är nätverket Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Edit: JAZZ. BAhahaha. de är nätverket Anslutning till lokalt nätverk Hastighet: 100.0 Mbit/s Status: Ansulten Var ser man hastigheten då? Redigerad 14 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Anslutning till lokalt nätverk Hastighet: 100.0 Mbit/s Status: Ansulten Nätverket ja. Ingen aning. brukar finnas en ikon vid klockan om man har sånna där fula program. men de har inte vi. vet iaf att vi har 8mbit. Mitt nätverk http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/Hehe-----.PNG OBS. EJ PAINT ELLER NÅGOT! :'( Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bredbandsbolaget. 24mbit. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 BBB (fd Bostreams Scream 24Mbit) Fast inom kort så blir det ju Norska Telenor Eftersom dom jävlarna köpte BBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia 8 mbit Dock så delar tre datorer på bandbredden, så det blir väl genetligt något runt 2.5 mbit till varje dator... Nu är bara min igång ändå, så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia 8 mbit Dock så delar tre datorer på bandbredden, så det blir väl genetligt något runt 2.5 mbit till varje dator... Nu är bara min igång ändå, så Juste ja så är de också. har också 3 datorer på 8.mbit.. men min har ja förstört nätagget på satt.. 2 igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia ftw, 0.5 Mb Nätverket kopplat till fyra datorer . Men jag märker ingen skillnad om alla fyra eller bara en är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia ftw, 0.5 Mb Nätverket kopplat till fyra datorer . Men jag märker ingen skillnad om alla fyra eller bara en är igång Det måste du göra Är alla igång får ni typ två modem var Fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Glocalnet 8 Mbit Lågt pris, stabil lina, men deras support är inte kul att ha att göra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Glocalnet 8 Mbit Lågt pris, stabil lina, men deras support är inte kul att ha att göra med. Inte? Jag tycker den är stabil som fan! Kundservicen per telefon har öppet dygnet runt alla dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bredbandbolaget. 24 eller 10mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har GEAB 0.5 Mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Spray 2 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skelleftekraft 10/10 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 2 mbit @ Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Har nu haft mitt Telia 8mbit i ungefär 2 veckor... Får ut lite över 0.8 upp och 7.6 ner... Redigerad 14 oktober, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tiscali, tror jag dom heter. Tror att de blev uppköpta av Spray men fortfarande får ha kvar sitt namn. 0,5 räcker gott och väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Spray8000 ~ 6,9Mbit ner och 0,7 upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts