Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja, tänkte det kunde vara lite intressant att se vad majoriteten surfade med. Skriv gärna vad ni har för hastighet också. Själv får jag Glocalnet om sju dar, det är därför jag är så bredbandskåt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Edit: Öhh, Hur fick jag två meddelanden? Aja mitt svar två steg ner Redigerad 14 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia 8mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Telia...48.0 Mbit/s Edit: Hastigheten växlar mellan 10 och 54 mbits Redigerad 14 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Com hem@8 mbits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia - 2Mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia...48.0 Mbit/s Edit: Hastigheten växlar mellan 10 och 54 mbits Får jag slå dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har Bostream Bredbandsbolaget 0.5Mbit, kommer få 8Mbit enligt BBB. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Får jag slå dig? Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bredbandsbolaget. 24mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Felia 8 Mbit is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Får jag slå dig? Nej... Kan väl lägga in ett bildbevis med en gång bara för att ta kol på alla dom inte tror mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Telia 8 mbit, stabilt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Fyfan. Tankar ni dagen lång då eller? Själv kommer jag få fjuttigt 0.5mbit. Men bor man i skogen är det svårt att få nåt annat. Dock kan vi få 8mbit med Spray, men de har en dyr startavgift och enligt mamma för hög månadsavgift. Jävla mamma. Säkert mutad av SÄPO. Redigerad 14 oktober, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tele2 10/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fyfan. Tankar ni dagen lång då eller? Själv kommer jag få fjuttigt 05mbit. Men bor man i skogen är det svårt att få nåt annat. Dock kan vi få 8mbit med Spray, men de har en dyr startavgift och enligt mamma för hög månadsavgift. Jävla mamma. Säkert mutad av SÄPO. Jepp...DC++ Och Antipiratsbyrån's motståndare står igång hela dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jepp...DC++ Och Antipiratsbyrån's motståndare står igång hela dagen... Ett ord till, och knytnävarna viner genom luften! Btw är det lätt som fan att fejka den där bilden. Här är en bild från mitt modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Nej... Kan väl lägga in ett bildbevis med en gång bara för att ta kol på alla dom inte tror mig... Är inte det där bara mellan routern/modemet och datorn? Har aldrig sett nåt sånt abbonemang från Telia. Själv så har jag Telia, 24 mbit. Redigerad 14 oktober, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Spray Det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts