Adriian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Jag installerade nyligen om Windows XP Proffesional och formaterade harddisken pga virus. Nar jag startade datorn efter installationen sa var tangentbordet andrat sa jag kan inte skriva aao. (ni fatar nog vilka bokstaver jag menar) och sa var klockan installd sa att den visar AM och PM. Vet nagon hur man andrar detta? Redigerad 14 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kolla "språkfältet" där nere till höger. Om det är ställt på EN så blir iaf bokstäverna inte ÅÄÖ utan [';. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tack! Nu funkar det! ÅÄÖ. Klockan fixade jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Var det de där språkfältet som var fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts