Anathema Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Stockholm Live, SVT2 varje torsdag. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nej, va e de? kolla aldrig på tv.. förutom lost, conan o brien o jay leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: ibland. Brukar missa det, men det e skit kul när man ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nej, va e de? kolla aldrig på tv.. förutom lost, conan o brien o jay leno (STOR) http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=39780&a=436759 Stockholm Live kan man också se på svt.se: http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...on.jsp?&d=41096 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Om Jag kommer ihåg så ser Jag gärna programmet, ser väldigt sällan på TV. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Nej Aldrig sett men har hört att det lär vara ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: ibland. Brukar missa det, men det e skit kul när man ser det. ... Du drog orden ur munnen på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Såg de sist de sändes, första gången man såg ett fullt avsnitt. Kommer troligen forsätta följa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Nej Har sett det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ibland. Är gäster som Johan Glans där, ser jag definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Johan Glans (Som gäst en gång men han e iallafall bra alltid) och kurderna äger! Vote: Ja, fast jag Tryckte fel. Jag ser det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nej, de gånger jag har sett det har humorn inte fallit mig i smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Försöker att inte missa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ibland i brist på annat. Första säsongen var bra men nu så är det ju bara upprepning.. Jag menar, hur många kurdskämt kan man höra från en kurd egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nja, kollar på det ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ibland i brist på annat. Första säsongen var bra men nu så är det ju bara upprepning.. Jag menar, hur många kurdskämt kan man höra från en kurd egentligen? Så många som finns Bling,Bling Mother F*cker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ibland i brist på annat. Första säsongen var bra men nu så är det ju bara upprepning.. Jag menar, hur många kurdskämt kan man höra från en kurd egentligen? Hihi... *fnittrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Klart jag gör Känner igen Shan Atci skit bra, han e kusin emd min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts