Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Många pratar om att dom letar i "busken" mm vilket jag tror alla vet handlar om fildelning. Men regeln lyder: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta betyder väll inte att man inte får säga att man tänker ladda ner något? För dom frågar ju inte efter hjälp, förfrågar eller uppmanar någon att göra det. Såg KalleR säga att han skulle varna folk om dom pratade mer om "busken". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bara om du, i det ämnet, nämner något olagligt så har man brutit mot forumets regler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bara om du, i det ämnet, nämner något olagligt så har man brutit mot forumets regler... Hopp, men får man diskutera olagliga saker överhuvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hopp, men får man diskutera olagliga saker överhuvud taget? Tydligen....se bara på marijuana tråden, innehav och bruk av marijuana är olagligt i Sverige. Men det är helt OK att diskutera priser osv i den tråden. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vi skulle få snacka om warez om GTAsajten inte hade vart med i R* inner circle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Men regeln lyder ju inte att man inte får diskutera warez. Bara att man inte får fråga, tipsa eller förfråga om det. Borde den inte ändras till: Warez får man inte ens nämnas i detta forum (eller något i den stilen) Redigerad 14 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bara du inte nämner rent ut om olagliga nedladdningar så går du galant förbi regeln. Att snacka om lingonbusken går bra, bara du inte nämner själva illegala shiten liksom.. Jag och förklara saker jisses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Varför skulle då KalleR varna folk för dom snacka om "busken"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Varför skulle då KalleR varna folk för dom snacka om "busken"? De kanske var för tydliga, t ex: Tillåtet (förmodligen): "Hittade mitt lingon i lingonbuskarna.." Ej tillåtet: "Jag laddade ner *Insert nyutgivet game* från lingobusken igårkväll!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) De kanske var för tydliga, t ex: Tillåtet (förmodligen): "Hittade mitt lingon i lingonbuskarna.." Ej tillåtet: "Jag laddade ner *Insert nyutgivet game* från lingobusken igårkväll!" Får man fråga vad det spelar för roll? Tror varenda person som är här fattar vad folk menar med buskar, inte sant? Redigerad 14 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Varför skulle då KalleR varna folk för dom snacka om "busken"? Varför skulle nånting vara mindre olagligt för att man hittar på ett annat namn på det. skulle våldtäckter vara lagligt om man kallade det för överraskningssex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Varför skulle nånting vara mindre olagligt för att man hittar på ett annat namn på det. skulle våldtäckter vara lagligt om man kallade det för överraskningssex? Haha, dagens replik idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts