Shady_4_life Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hej.. jag håller på att försöka få 100% på ALLA banor på SCCT, har 100% på 6 banor En bara jag vet att jag vill ha hjälp med är "Displace" Douglas Shetland's Företags-byggnad! det jag behöver hjälp med är att jag undrar hur jag klarar det "Secondary misson", att man ska ta reda på Milan Nedich "Riktiga" Identitet..jag hittar igenting?! vet ni var jag hittar denna information??? jag gör allt annat perfekt, får 97% endast för att jag inte hittar om hans identitet Så kom ihåg, denna topic e för ALLA som behöver hjälp med nåt på SCCT och för att hjälpa dom som behöver hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) In the Displace level (after the bank), on the 3rd floor, to complete the secondary objective, when you enter the hallway that has 2 guards talking inside the second glass room, don't make the glass transparent, just aim your EEV at it and it should start recording the conversation of the two (one in a suit, the other in full gear with an assault rifle). They will be talking about Milan Nedich (or Milo, the butcher). This will complete your mission. Creds till manilenio. Btw, crazy att få "bara" 97 % på det uppdraget, nice. Redigerad 14 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Creds till manilenio. Btw, crazy att få "bara" 97 % på det uppdraget, nice. Thanks!! ska testa imorron efter Skolan (jävla skola) jaja..men nu har jag en annan bana jag har problem med, "PentHouse"..jag klarar ALLA uppdrag, knockar bara personer som jag MÅSTE, blir INTE sedd!! men precis när jag ska gå till Extraction, så e det vid hissen ju, ner i det hålet i taket på hissen!! då hör man en vakt: "huh, Did I hear something?" sen börjar sån musik som spelas om man blivit sedd och i slut resultat så har jag att jag e identifierad som inkräktare 1 gång !! och det e där i slutet och det går INTE att lösa skitet! vet nån??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men vafan...finns det inga SCCT spelare här mer än mig och "Cortez"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Men vafan...finns det inga SCCT spelare här mer än mig och "Cortez"??? Nej, inte som det ser ut för tillfället iallafall EDIT: Titta på GameFaqs Redigerad 21 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts