berit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote lyssnar bara på radio om jag åker bil och då är det P3 som gäller orkar reklam liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar alltid på rockklassiker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar inte på radio, orka lyssna på 7 pop-låtar som bara spelas om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 De ytterst få gångerna jag lyssnar på analog radio blir det 106,7 Rockklassiker eller P3. Jag lyssnar mer på webbradio och då väljer jag oftast P3 Rockster. Vote: 106,7 Rockklassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Null Lyssnar endast på radio i bilen och då brukar det mest vara skit som spelas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ska jag lyssna på radioprogram, så är det P3 som gäller. Älskade "Rally", nu är det mest "Christer", "Hej Domstol!" och självklart "Morgonpasset:Fredag (med Anders och Måns)"... Vill jag lyssna på intetsägande pop slår jag på Radiocity... Men jag nullvotar ändå, för jag är ett troget P3-fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar på Bandit om ja lyssnar på radio. men mest mp3.n eller nån thule skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Radio City Malmö Morgongänget äger lyssnar alltid på dom i skolbussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Som virre cool fast i Göteborg då. Tommy Svensson är grymt bra (14:00-18:00) Även morgongänget med luringen lyssnar man på ibland... Här kan ni ladda ner en av alla luringar dom gjort. ENJOY >> PRESS HERE << Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag lyssnar inte på radio. Ain't my style. Triipi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null.. 808 Live Reggaecast - The best reggae music online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Radio är fan bättre än tv, Rix Fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote. Du glömde bandit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote: Lyssnar inte på radio, mina föräldrar brukar lyssna på Lugna Favoriter(105.9) som finns här i Kristianstad istället för NRJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote. P3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar aldrig på radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Varje vardagsmorgon lyssnar jag på Radio City Göteborg, med det roliga morrongänget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts