kalle.b Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Själv lyssnar jag alltid på Rix fm. Detta är min fösta poll. Edit: Opps sorry glömde visst Sr :"> Redigerad 15 oktober, 2005 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gillar inte radio. Men har man ingen skiva med sig i bilen blir det alltid Radio city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar sällan, men det blir Rockklassiker i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Www.Hot105Radio.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Sällan jag lyssnar på radio, men de gånger som det inträffar så slår jag oftast på Rix FM eller NRJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Brukar inte lyssna på radio, fast det blir Rockklassiker om det ska vara nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar aldrig på radio utom ibland i bilden, och så sitter man och bläddrar mellan kanalerna konstant eftersom det inte spelas nåt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 VOTE: Null Vote... bara webradio radiovox http://www.radiovox.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Rix Morronzoo istheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men herre gud, du har inte med SR! SR har Sveriges bredaste program utbud och musik utbud. Medans RIX fm kör 20 sedan loopar de igen. Vilken praktmiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: null vote. Playdio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote.. lyssnar inte på radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar bara på radio när jag åker bil nuförtiden och då blir det P3/Radio City, annars lyssnade jag på Rockklassiker genom nät-radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Alltid Mix megapol. "Vi blandar dagens hits med det bästa från igår" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Om något så Bandit Rock 106-3 NullVote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Rix. De e de enda som finns där jag bor, utom Lugna favoriter, och de statliga proppagandakanalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote, nästan alltid radio guld 106.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null.. 808 Live Reggaecast - The best reggae music online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null Vote - Playdio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lyssnar inte på radio. Finns ingen bra radiostation, som jag vet om alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts