I lol Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja jag brukar skolka men oftast när vi har en ersättare när lärarn t.ex. e sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Om vi kommer 20 min försent på en månad får vi 1 timma kvarsitning Jag har aldrig skolkat denna terminen men jag har kommit försent 60 min allt-som-allt Hur många här andvänder shcoolsoft? Haha, Lol på mitt musik-prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Skolkade en gång från Matten i 5an, sen blev man datorsjuk lite för ofta, men inte något mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har skolkat ytterst lite under min skoltid en gång när jag bangade träslöjden (första lektionen på morgonen) i 8:an så ringde mina kompisar och undra vart jag var, du svarade min morsa i telefonen (jag hade sagt att vi hade sovmorgon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Skolkade ett par lektioner i sjuan, har dock lagt ner det nu. Onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ibland Brukar få huvudvärk bara sådär på morgonen och va hemma och spela Valfritt GTA. men annars går ja till skolan för det mesta. Försov mig förra veckan och kom 1 en timme inan vi sluta. Redigerad 15 oktober, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 I 6:an skolkade jag nästan jämt. i 7:an ibland men nu i 8:an är jag alltid på lektionerna, eller jag skolkar aldrig en lektion på en dag. Ibland hoppas jag över en hel dag istället och är "sjuk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Skulle jag skolka varje gång jag var trött skulle det vara mycket ofta. Visst är det tokigt, Toki? Jovars,jag är sån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Blir så irreterad på folk som går till skolan sen är odm inte på några lektioner :S (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Skolkar aldrig. försent kommer jag alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts