Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Går 3h / dag. 3h / lektion. Så du menar att om jag skolkar 3 lektioner på en månad så är jag toasted. Kan inte stämma. Eller så kanske du bara är en lyckligt lottad jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Skolkade någon gång i 1an när jag hade tråkigt, annars är man väl ett "MVG barn" EDIT: Skolken i 1an varade i ca 5 minuter och sen kom en lärare och sa att det var "lektion" Redigerad 14 oktober, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har nog aldrig skolkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag skulle nog störa mig på om jag såg en person som nästan skolkade varenda lektion, fast sen, på proven på fick denna perssonen Mvg hela tiden.. -- Om man skolar så missar man ju så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har aldrig skolkat och tycker det är helt onödigt och göra det. Och jag kommer alltid i tid till lektionerna och senast jag försov mig så att jag kom försent var i lekis(!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolk? Ha kul i två timmar när man kan ha kul resten av livet? Har aldrig skolkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gör det när jag är trött eller deppig! Men inte i överdrivna mängder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gör det när jag är trött eller deppig! Men inte i överdrivna mängder! Skulle jag skolka varje gång jag var trött skulle det vara mycket ofta. Visst är det tokigt, Toki? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkade hela tiden i högstadiet. Me var deppad och trött på livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkade hela tiden i högstadiet. Me var deppad och trött på livet... Du som är så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Du som är så kul.. Det är inget som man gärna visar, jag har själv erfarenheter av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Me var deppad och trött på livet... Jag är deppad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag skulle nog störa mig på om jag såg en person som nästan skolkade varenda lektion, fast sen, på proven på fick denna perssonen Mvg hela tiden.. Then hate me!! Yeye, inte nästan varje lektion, men.. nästan nästan då. Whatever, har ändrat mig nu. Stolt stolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag är deppad. Tackas... *Klappar på huvud* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nä? men jag kom 10 minuter försent en gång ;<| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bland det dummaste man kan göra i gymnasiet så, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hade 3.8 % frånvaro i 1an. Jag var bland dem som hade minst. Topp 5 iaf I 2an har jag 4-5 minuter kanske. I högstadiet var det däremot värre. Tog sovmorgon varje morgon till typ 08:40, gjorde nada där. Kom hem, slöade. Gymnasiet ska man ta vara på. Be there, be ready for the future. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Aldrig skolkat. Ser inte varför man ska skolka? Man missar bara och kommer efter och får sedan jobba ifatt allt hemma. Bättre och göra det i skolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har aldrig skolkat, däremot kommit försent några minuter - vilket jag självklart jobbat in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har massor av frånvaro, kommer par min försent för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts