Sofie Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar inte... Dutti flicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 VA FAN ÄR SCHOOLSOFT?, Var det visst nån som sa...This is it + Att föräldrarna kan gå in och kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 VA FAN ÄR SCHOOLSOFT?, Var det visst nån som sa...This is it + Att föräldrarna kan gå in och kolla... De va inte höga betyg inte.. en på min nivå! eller ja.. ja e sämre :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkade skit mycket på Tyskan. Lärarn var en riktig bra en trodde på allt man sa(jag var inte den ända som skolkade). Nu har jag henne i Tyska(fortfarande) och i engelska. Hon kommer varje lektion 8-9 minuter försent. Om en lärare på vår skola kommer 10 minuter försent får man sticka från lektionen. Och precis när alla ska gå så kommer hon och säger förlåt. Har skolkat lite i 6:an. Men det gick bra p.g.a jag kunde skit mycket och varje gång vi hade betyg var jag bland de 5 bästa(ibland den bästa )Nu skolkar jag hela dagar bara om jag inte har haft en jävla paus. I vår skola ger de oss läxa över helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 De va inte höga betyg inte.. en på min nivå! eller ja.. ja e sämre :"> Vaddå låga betyg? Jag var ju bara 2 P från Godkänt på mitt omprov av omprovet på Biolgiprovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vaddå låga betyg? Jag var ju bara 2 P från Godkänt på mitt omprov av omprovet på Biolgiprovet Tahaha Vi ligger på samma nivå. join teh club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 VA FAN ÄR SCHOOLSOFT?, Var det visst nån som sa...This is it + Att föräldrarna kan gå in och kolla... Hur kommer man dit ? Så man kan se sina betyg, frånvarotid osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hur kommer man dit ? Så man kan se sina betyg, frånvarotid osv. Tror inte att alla skolor har det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men jag vet att våran skola har det. Iaf. så har dom någon hemsida som dom skriver in alla sena ankomster och frånvaron och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ser ingen mening med att skolka. Är man så less på att vara i skolan så att man vill smita så blir stunden då man slutar för dagen mer ljuvlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar inte så ofta. Men brukar ta sovmorgon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar inte så ofta. Men brukar ta sovmorgon =) Och skillnaden är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Och skillnaden är ? Att jag ligger hemma och sover och kommer utvilad till skolan och kan på så sätt prestera bättre av resterande lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 VA FAN ÄR SCHOOLSOFT?, Var det visst nån som sa...This is it + Att föräldrarna kan gå in och kolla... Hur kom du in på din skola? Jag hamnar på en massa kontaktsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 100% närvaro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hur kom du in på din skola? Jag hamnar på en massa kontaktsidor. Och jag kommer ingenstans, Hjälp tack . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag skolkar inte alls ofta. Typ vissa dagar när jag verkligen inte orkar. Jag brukar inte skolka enstaka lektioner, man får så mycket skit för det. En lektion händer det dock att jag kan skolka på ibland. Franskan på fredagar. Så extremt segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar när jag känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts