Tweak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkat nästintill aldrig, bara några spanska-lektioner per termin. Jag har nämligen en helt störd lärare där, Skatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 3-18h / veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolar inte så mycket längre.. hade 41% frånvaro efter 1an så då fick man lära sig ett och annat.. så högst 1 timme i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Händer ibland.. Nu i tvåan ska jag hålla mig i skolan är det tänkt men i ettan vart det rätt mycket.. Men palla gå till en 2.5h lektion med en 65 årig gubbe (som tror att vi chattar med mössen och använder ordet "bauta") i ellära? Eh nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gjorde de skit mycket innan. men nu måste ja tänka på äckliga betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har aldrig skolat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Händer men inte så ofta. När det väll händer så säger jag bara att jag inte mår bra och går hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har väll skolkat ca 3 gånger sen I 4:an. Endå går det åt helvete I skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vafan är SchoolSoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 3-18h / veckan. Drar de inte in studiebidraget om man är borta mer än 20% av tiden? Själv skolkar jag nästan aldrig, får sånna skuldkänslor om jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vafan är SchoolSoft? Google is ya friend! http://www.schoolsoft.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Drar de inte in studiebidraget om man är borta mer än 20% av tiden? Själv skolkar jag nästan aldrig, får sånna skuldkänslor om jag gör det. Har jag inte märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) 100% närvaro förra året, och har inte skolkat nåt det här året. Dock försovit mig, men alltid kommit in på första lektionen. @Arvid: Har för mig om man har över 9 timmars frånvaro under en månad, så är det hejdå bidrag. Redigerad 14 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har skolkat 2 lektioner under hela mitt liv... (går i åttan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag fick komma och gå som jag ville under årskurs 4-6, fick ta rast när jag ville osv. tills jag bytte klass. Nu får jag bara komma och gå som jag vill under tyskan, men där har jag mitt ända betyg under G så, annars är det VG och MVG förutom ett eller två G. Jag hade VG i tyska, sedan bytte vi lärare och han brukar jobba med vuxna osv. så alla fick Ig på tyskan efter två oförberedda prov på ord vi aldrig hört förut. Dom har pratat med rektorn osv. men det hjälpte inte så jag lade ner tyskan då, synd att en lärare kan förstöra betyg och orken till ämnet sådär fort och lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 100% närvaro förra året, och har inte skolkat nåt det här året. Dock försovit mig, men alltid kommit in på första lektionen. @Arvid: Har för mig om man har över 9 timmars frånvaro under en månad, så är det hejdå bidrag. Går 3h / dag. 3h / lektion. Så du menar att om jag skolkar 3 lektioner på en månad så är jag toasted. Kan inte stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 I årskurs 6 skolkade jag kanske 4gånger från tyskan. Men brukar säga till morsan att jag är sjuk eller har ont i huvudet så får jag vara hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts