the-copy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hur mycket brukar du skolka från din dryga jobbiga skitskola? För mig blir det väll två timmar i veckan i medel orka SO och TK .. Förra veckan vart det lite mer dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hur mycket brukar du skolka från din dryga jobbiga skitskola? För mig blir det väll två timmar i veckan i medel orka SO och TK .. Förra veckan vart det lite mer dock Skolkar aldrig längre, gjorde det skitofta i 7an, typ hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ingenting då det är mycket onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Ingenting. Är ett "MVG-barn". Redigerad 14 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Brukar ibland skolka dom sista lektionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkade i åttan men har slutat nu. Iofs gick jag inte på NOlektionen i förrgår men det är för att jag fick lov av min lärare att hoppa över den, och gå på nästa halvklass lektion istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När jag blir trött, vilket är ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har slutat skolka helt, förut i nian dock skolkade jag typ... jämt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 100% närvaro på alla lektioner det här året, Enligt skolans "Schoolsoft" program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Well, detta suger. Jag har "varit hemma" denna veckan från måndag till torsdag också skulle jag gå idag så försover jag mig. Jävla skit... Jag som ska sova över hos en polare också... Och jag bor inte där jag går i skolan iheller.... Men det ska nog gå... bara jag får tag i killen när han slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 100% närvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar aldrig, har aldrig gjort och planerar inte heller på att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 95.8 % närvaro, bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Förra året hade jag 98 % närvaro, ledig 2 dagar är min 2 % ... fan va man sköter sig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ingenting. Är ett "MVG-barn". Jag e oxo ett "mvg"-barn.. typ har MVG i matte o engelska atm.. hinner ändå skolka typ 6 timmar i veckan.. (2 dagar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Den enda gången jag "skolkade" visste jag inte om att jag gjorde det, läraren som var vikarie kom inte efter 15 minuter, sen hade bara vår ordinarie lärare våra böcker och eftersom vi höll på med ett arbete den gången var det lite svårt att jobba, så jag gick och köpte godis istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fick papper här i veckan eller så va de förra, 14,6% frånvaro. Dock höjdes skiten rejält för att jag skippade en origentering som var under typ två timmar, men sju timmars frånvaro drogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skolkar aldrig, då skulle jag få sämre betyg + att det kommer stå på SchoolSoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hur mycket brukar du skolka från din dryga jobbiga skitskola? För mig blir det väll två timmar i veckan i medel orka SO och TK .. Förra veckan vart det lite mer dock Aldrig skolkat. Tycker det är otroligt osmart me skolk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts