Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Tjena mors! Märkte detta för ett tag sen, tyckte det var ganska skoj så jag frågar er: DJ'n på K-DST (Glömt namnet på'n) säger i en paus mellan två låtar: "who cares about *någonting*, we have EAGLES to worry about". Min uppfattning om det blev att V-Rock har ju en örn som logo. Möjligen är de konkurenter och DJ'n menar.. ja, ni fattar. Vad tror ni? EDIT: Ursäkta felet. Det är V-Rock och K-DST det handlar om. Inte Radio-X. Skulle vara tacksam om någon snäll moderator kunde rätta till felet *stirrar med ledsna hundögon* Redigerad 13 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Fattar att V-Rock äger sönder Radio X...Thats all I got to know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag tror han säger: Who cares about hunger and depression? We have egos to worry about. //D.E// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Musiken sög i SA, V-rock ägde så hårt, alla vc's kanaler äger sönder SA's.. edit: @D.E: Tycker han säger "we got eagels to worry about" Redigerad 14 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 V-rock är helt klart bättre! Dom har Slayer och massa annat bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Min uppfattning om det blev att V-Rock har ju en örn som logo. Dom har en gam som logo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tänkte just också säga det. Att de har en gam på deras logga. Men det var faktiskt grymmt mycket bättre musik i VC än i SA. Jag kunde lyssna på i stort sett allt i VC. As nice... Favvokanalen där var typ Flash och kanske Wave. I SA är det K-Dst och Bounce (och Master Sounds). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Skulle vara tacksam om någon snäll moderator kunde rätta till felet *stirrar med ledsna hundögon* Inga problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag tror han säger: Who cares about hunger and depression? We have egos to worry about. //D.E// Det tror jag med, eller snarare så vet jag att han säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 V-rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jo, det är nog rätt när ni säger det. Att det är en gam alltså D.E och Cortez har nog inte helt fel i heller att han säger "egos". Azore: Tackar och bockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bobbo Viking, kom igen: "Dj:n på K-dst". Vet du inte att det är Axl Rose, GnR-sångaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 V-rock äger alla Sa radio kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bobbo Viking, kom igen: "Dj:n på K-dst". Vet du inte att det är Axl Rose, GnR-sångaren? 89:an där: jo, jag fick reda på det idag faktiskt. Kul att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts