bíg_mamá Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 BW 1 ägde allt...hoppas att det här e lika kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vet någon hur man får sin "creature" att träna? Och hur man får honom att äta ordentligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vet någon hur man får sin "creature" att träna? Och hur man får honom att äta ordentligt?? Låt den styrketräna med träden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) B&W 2 ägde allt som jag hade förväntat mig jag B&W nörden själv klarade det på 2 dar. Redigerad 31 oktober, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns det inget demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns det inget demo? Nä tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Finns det inget demo? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Tiger FTW Redigerad 2 november, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tiger FTW Pah, Jeffla Collectors Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har just fått tag i det här spelet, och jag har en fråga. När en av ens plutoner har lidit förluster, går det då att få tillbaka plutonen till full styrka igen? För det är ju lite meningslöst att ha en pluton med massor av XP som består av 2 män. (och nää, healing miracle funkar inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts