Bullet Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Diskutera Black & White 2 här . När jag spelar så sprakar ljudet. Hur kan jag fixa det? Har drivrutiner till ljudkortet. Edit : Gamla sådana. Men iaf. Redigerad 13 oktober, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Precis klarat Norse-ön, har en apa och spelar god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Aldrig spelat Black & White, Vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ja beställde de igår Hoppas de kommer imorn Black & White 1 var kul å ja hoppas att 2an är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Är på sjätte ön, har en söt liten ko som äter upp folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Äh. Apa FTW ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Äh. Apa FTW ffs. Yeright, matey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Yeright, matey. BAH Det ända rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Aldrig spelat Black & White, Vad går spelet ut på? Undrar samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ettan var fantastiskt, så detta är ett givet buskletande. @Godfather, Azore: Kortfattat; man är en gud och ska hålla saker och ting i någorlunda ordning som antingen god eller ond. Till sin "hjälp" får man även en varelse, ett enormt djur, som man får ta hand om och uppfostra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Glöm inte att det är ett strategi spel! Det äger förresten.. Är på.. eeh.. 3'e japan banan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hahaha va kul de är Som i 1:an är det lika kul att slänga sten på byggnaderna De är riktigt snygg grafik http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/B-W_Screen_0002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag ligger där när man ska ta över städer med armeer. Har en apa! Är mkt ond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Black and White 2 bättre än Age of Empires III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Spelade Black and White 1 ungefär när jag var 11 år när min låtsasmorsa spelade de lite grann Tyckte spelet var fantastiskt, men av ngn anledning har jag slutat spela de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Black and White 2 bättre än Age of Empires III? Engilt mig : Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Black and White 2 bättre än Age of Empires III? Enligt mig, JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Black and White 2 bättre än Age of Empires III? Enligt mig - Ja. --- Börjat spela ond, med ett lejon nu. Apa är tråkigt, det är fult. http://img415.imageshack.us/img415/9804/namnls3ap.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Enligt mig - Ja. --- Börjat spela ond, med ett lejon nu. Apa är tråkigt, det är fult. http://img415.imageshack.us/img415/9804/namnls3ap.png Noooooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Enligt mig - Ja. --- Börjat spela ond, med ett lejon nu. Apa är tråkigt, det är fult. http://img415.imageshack.us/img415/9804/namnls3ap.png BWAHA Ett steg närmare kon. Redigerad 15 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts