Tweak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ja som sagt, har det kommit ut än? Om inte, när kommer det ut? Jag har sökt. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 PES4 har kommit ut för ett tag sen. 5an kommer snart, om nån vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 PES4 har kommit ut för ett tag sen. 5an kommer snart, om nån vecka. Jaha okej :"> Men då var det ju femman jag menade, frågar åt en polare så det är därför jag inte är så inne på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PES4 har kommit ut för ett tag sen. 5an kommer snart, om nån vecka. Det har väl kommit ut på xbox? Eller de är bara på vissa ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PES4 har kommit ut för ett tag sen. 5an kommer snart, om nån vecka. Jag har femman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har femman Guh vad busig du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PES ??? Vad är det förkortning för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 PES ??? Vad är det förkortning för? Minns jag rätt så står PES För Pro Evolution Soccer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Minns jag rätt så står PES För Pro Evolution Soccer! That is correct. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts