Fredrico Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Tänkte bara berätta att en Half-Life 2-mod vid namn Goldeneye Source håller på att göras. Det kommer ungefär att vara en remake av Goldeneye som finns till N64. Än så länge är det bara multiplayerdelen som kommer att vara med, i form av deathmatch, men en singelplayerdel kan också komma i en senare version. Alla banor från orginalen, även singelplayerbanorna, kommer att finnas med, helt omgjorda med Source-motorn. Musiken blir också omgjord men kommer att likna musiken som finns i orginalet. Mer info finns på deras sida http://www.goldeneyesource.com/ Där finns också några få screens och även några musiksnuttar Jag kan också berätta att statusen på sidan inte riktigt stämmer (läste det på deras forum). Jag tycker att det ser jätteläckert ut, eftersom jag älskade Goldeneye till N64 kommer jag skaffa detta på en gång när det kommer Jag sökte bara genom forumet lite fort så om det finns en tråd om detta som jag missat, ber jag om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Alright, baby! Har många vackra minnen från N64- versionen. Fy vad kul jag och mina polare hade på Facility. Hoppas dom lyckas återskapa den riktiga känslan och gameplayet. Redigerad 13 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Smart ide att göra en mod av det där liret!!! Blir den bra får jag nog ta och köpa mig HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ahh, det var härliga tider som sagt Kommer ihåg att jag alltid spelade som Jaws. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kommer ihåg att jag alltid spelade som Jaws. Själv brukade jag spela som Boris och ibland som Oddjob eftersom han var så svår att träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Själv brukade jag spela som Boris och ibland som Oddjob eftersom han var så svår att träffa Oddjobb är kulig Kommer dock inte ihåg ifall man kan kasta runt med hatten på Goldeneye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Oddjobb är kulig Kommer dock inte ihåg ifall man kan kasta runt med hatten på Goldeneye. Tyvärr kunde man inte det... Hur många här har haft Goldeneye till N64? Vill bara påpeka en sak jag inte fick reda på förrän för ett par år sen: om man spelar me alla-vapen fusket, så får man tillgång till Tazergun och Shotgun, som man annars varken kan få av nån fiende, i början av nån bana eller i nåt vapenset i multiplayer. Och nej, man får inte shotgun i statue park, eller powerweapons, där får man AUTOshotgun, som är en betydligt tristare bössa... Tyvärr saknar båda två pumpanimation... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hur många här har haft Goldeneye till N64? Moi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Moi. Second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Second that. Triple that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Triple that. SUPER-SIZE THAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har sett den där moden förut för länge sen men det tar en sån jävla tid innan dom blir klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 SUPER-SIZE THAT!!! Kommer inte på nåt att överträffa det med så skriver bara att jag har haft de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har med haft det fast tappade bort det ett halvår efter inköpet. Detta är väll en rätt gammal nyhet? Har för mig att jag läste om dett för ett bra tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Spelade det jämnt hos kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har sett den där moden förut för länge sen men det tar en sån jävla tid innan dom blir klara Länge sen? I så fall såg du Goldeneye till Halflife (originalet, alltså)... O de finns ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Länge sen? I så fall såg du Goldeneye till Halflife (originalet, alltså)... O de finns ute! Nej inte til HL. den där moden har varit utannonserat väldigt länge nu. det är bara å gå in på http://www.hlfallout.net/mods/ och kolla på arkiv nyheter och se där hur länge sen det var dom skrev om det första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Själv brukade jag spela som Boris och ibland som Oddjob eftersom han var så svår att träffa Jag spelade alltid med en doktor med vit dräkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Brukade spela som Marine, för att dom var bäst kamouflerade i Bunkern... Och som Statue Park Guard för att dom hade skottsäkra (och till utseendet oerhört lustiga) hjälmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 YES! Äntligen! Spelar fortfarande Goldeneye lika mycket sen jag fick det! :"> Älskar det! Älska baron samedi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts