Patrik Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Patrik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Patrik.. Du skojar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Patrik.. Tihi, jag gav dig en -smiley... = Uppenbart namn = Konstig sammankoppling = Kan vara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 ... En del har fått speciella smileys efter sina namn också. ... JAg är en av dom lyckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tihi, jag gav dig en -smiley... = Uppenbart namn = Konstig sammankoppling = Kan vara fel. Men för *BÄÄÄÄÄÄÄÄP* det är ju jag som håller i listan din *BÄÄÄÄP* *BÄÄÄÄP*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Men för *BÄÄÄÄÄÄÄÄP* det är ju jag som håller i listan din *BÄÄÄÄP* *BÄÄÄÄP*. Så du har typ ensamrätt på det eller? Grabben, han försökte bara hjälpa dig eftersom att du inte hade tid/ork med att göra en i bokstavsordning just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hehe jag heter faktist Sofie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Så du har typ ensamrätt på det eller? Grabben, han försökte bara hjälpa dig eftersom att du inte hade tid/ork med att göra en i bokstavsordning just då. Jag höll faktigt på med det då han postade det................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hehe jag heter faktist Sofie... Näää? Nu har du sagt att du heter Anna, så du kan inte gå å ändra dig bara för att du tycker Sofie låter bättre. Pyts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jocke. Igentligen Joakim, men ajg hatar det namnet så mcyket och alla jag känner kallar mig Jocke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Heter Kalle, eller Karl egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kalle, heter Kalle, och INTE Karl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag höll faktigt på med det då han postade det................ Visa din då och sluta gråta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Daniel Föresten varför säger så många att sveriges vanligaste namn är Lukas när man aldrig har hört talats om att nån heter Lukas? Pontus, Markus, Linus, Erik, Daniel och lite fler namn är ju mer vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Daniel Föresten varför säger så många att sveriges vanligaste namn är Lukas när man aldrig har hört talats om att nån heter Lukas? Pontus, Markus, Linus, Erik, Daniel och lite fler namn är ju mer vanligt Lukas finns inte äns med i listan http://www.scb.se/templates/tableOrChart____31057.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 @saffecool: Är det så viktigt för dig att ta cred för en jävla namnlista, kopiera min och var glad då. Btw så var Walt Disneys andranamn Elias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Erik Äckelbäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lukas finns inte äns med i listan http://www.scb.se/templates/tableOrChart____31057.asp Jag vet två som heter lukas. ZcruweN : Linus, Erik, Daniel. av dom tre vet jag en som heter linus, dom andra två vet jag ingen som heter. jag hör ju namnen hela tiden men jag känner ingen irl som heter så. dvs. min skola och andra kompisar runt omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lukas finns inte äns med i listan http://www.scb.se/templates/tableOrChart____31057.asp Haha, jag är med i toppen av den där listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Haha, jag är med i toppen av den där listan. Grattis! *Häller konfetti i Cortez hår* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts