Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Yay vad kul att så många heter samma som mig Fin lista btw. Kul? Tycker det är träligt att alla nödvändigtvis måste heta samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Wie jag har ett namn som ingen annan i den här tråden har. Alla känner pulsen i pannan? Here it comes... Elias! Dam da ram! Fyrverkeri flyger i luften, släpp loss på dansgolvet Hilda, det är Sven-Bertils som spelar! HAN KLAPPA MED SIN HAND, HAN STAMPA MED SIN FOT, SÅ GLADERLIII.... ...Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Wie jag har ett namn som ingen annan i den här tråden har. Alla känner pulsen i pannan? Here it comes... Elias! Dam da ram! Fyrverkeri flyger i luften, släpp loss på dansgolvet Hilda, det är Sven-Bertils som spelar! HAN KLAPPA MED SIN HAND, HAN STAMPA MED SIN FOT, SÅ GLADERLIII.... ...Typ Å jag som trodde du var tjej. joke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gissa vad jag heter..... Robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Å jag som trodde du var tjej. joke.. Jag som trodde du hade bajs i munnen. Har du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kommer du från typ. kina? eller har du kinesiska föräldrar? ballt namn iaf Farsan är väl typ kines, han kommer ifrån Malaysia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Victor med "C". Tänkte göra en sådan här tråd för en vecka sedan men måste ha glömt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Filip Har FN som initialer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Filip Har FN som initialer Själv har man VM som initialer Viktor Mähler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jonas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Själv har man VM som initialer Viktor Mähler Själv är man ett AS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja jag är ett tåg, eller ett tågföretag kanske det är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Jag heter Alexander och jag kan inte säga det rent när jag svarar i telefon, det blir typ: Hej de ä Alseaner. L:et i halsen Vill byta nick!!!! Det är så löjligt!! Redigerad 14 oktober, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Juste... Vice påminde mig om att jag skulle gratta dig , men det glömde jag ändå... grattis på namnsdagen stalleponken Hallå där!!! Det va ju jag som sa till dig om det ju Ge inte Vice cred för det haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Själv har man VM som initialer Viktor Mähler Själv har man CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hallå där!!! Det va ju jag som sa till dig om det ju Ge inte Vice cred för det haha. Favoriter du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Själv har man CS Själv har man VG EDIT: Min 400:de allmän-post! Redigerad 14 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har PD som initialer. Vilket skulle bli pède på franska. Péde på franska är bög. Ta det inte fel nu pojkar *slurp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Adrian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts