Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Benjamin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Simon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kalle, som kungen Carl alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har nog faktiskt aldrig berättat vad jag heter. Alex heter jag i alla fall. Eller Alexander, men hör aldrig hela namnet av någon därför blir det Alex. Mitt Nick är ju då mina initialer. Borde byta nick eftersom jag bytat efternamn på senare tid. Men jag behåller faktiskt mitt nick som det är. Har också A. A som initialer. Heter som jag jag sa tidigare, Alexander. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Har nog faktiskt aldrig berättat vad jag heter. Alex heter jag i alla fall. Eller Alexander, men hör aldrig hela namnet av någon därför blir det Alex. Mitt Nick är ju då mina initialer. Borde byta nick eftersom jag bytat efternamn på senare tid. Men jag behåller faktiskt mitt nick som det är. Alexander FTW! Jag heter också Alexander tilltals namn: Alexander Full name: Henrik Alexander N... D... initsialer: A.D eller H.A.N.D. Redigerad 14 oktober, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 initsialer: A.D eller H.A.N.D. Jag som todee det var A.D.H.D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag som todee det var A.D.H.D. [iRONI]Haha... LoL! [/iRONI] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 [iRONI]Haha... LoL! [/iRONI] Visst var jag rolig? Tihii . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Stellan. Har förövrigt namnsdag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Stellan. Har förövrigt namnsdag idag. Juste... Vice påminde mig om att jag skulle gratta dig , men det glömde jag ändå... grattis på namnsdagen stalleponken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Juste... Vice påminde mig om att jag skulle gratta dig , men det glömde jag ändå... grattis på namnsdagen stalleponken /kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Johannes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Namnlista: EDIT: Titta på sidan 8... Redigerad 15 oktober, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 David inte berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 ... x_simpa_x - Simon? ... Mouhahahaha, jag är den mystiske mannen som ingen riktigt säkert vet vad han heter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Namnlista: *en lång jävla lista* .heter alexander som tilltals namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Xogede - Vladimir? Vad menar du med frågetecknet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Vad menar du med frågetecknet? Han var la inte helt säker på om du skojade eller inte.. Det är ju inget vanligt namn Coolt dock, Vladimir.. Låter som ryska Gudfadern Redigerad 14 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Sofie - Sofie ( Hon heter nog Anna i andranamn ) Hehe det gör jag inte men nåt på M och nåt på H Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Han var la inte helt säker på om du skojade eller inte.. Det är ju inget vanligt namn Coolt dock, Vladimir.. Låter som ryska Gudfadern Vladimir är ett av de vanligare ryska namnen, och om ni kollat i någon översättningtopic (Jag har en katt i byxorna, någon? ), så vet ni att jag är ryss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts