Pico Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Salpeter + socker + tryck = smäll. = vidrig huvudvärkstablettlukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Kommer ihåg när jag va på kanarieöarna sist. Jag och min kusin kastade kinderäggsbomber, vattenballonger och sikta folk i ögonen med laserpekare från högsta våningen. Faan va kul det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Kul? Kul är när man lägger små ynkliga raketer i flaskor, tänder eld och har krig Fast skydda er ordentligt. Jag råkade träffa min granne i bakhuvudet. Han är en 65 år gammal pensionerad alkoholist. Jävlar vad han skrek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag råkade träffa min granne i bakhuvudet. Han är en 65 år gammal pensionerad alkoholist. Jävlar vad han skrek! Såna grejjer är alltid roliga när dom händer, något som inte är meningen allså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts