AceError Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Köp väteperoxid, svavelsyra och aceiton. blanda skiten och rör om. ta skumet som blir och låt det torka och lägg skiten i en burk och tänd på smäller om fan. Gjorde så mot den här skylten Hade lika mycket som rymdes i en filmburk http://img424.imageshack.us/img424/8789/img336999999mi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Köp väteperoxid, svavelsyra och aceiton. blanda skiten och rör om. ta skumet som blir och låt det torka och lägg skiten i en burk och tänd på smäller om fan. Gjorde så mot den här skylten Hade lika mycket som rymdes i en filmburk *SÖNDERSPRÄNGD SKYLT* OMFG Var fick du tag på grejerna? Kostade inte de en skön slant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) OMFG Var fick du tag på grejerna? Kostade inte de en skön slant? Joo det kosta kanske 75 spänn för den där grejen me njag köpte för 500 så jag gjorde en till då pråpa jag en cola burk med skiten det smällde de Edit: Men passa dig... jag betalar inte om du förlorar en hand eller tre Redigerad 15 oktober, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tigersmällare i en busskur är alltid roligt, det smäller som tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Resultet blev då?... Det blev nånting som smakade bakpulver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tigersmällare i en busskur är alltid roligt, det smäller som tusan Var får du tag på dom? dom har väl slutats säljas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 .mjau.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Var får du tag på dom? dom har väl slutats säljas? Han kan ju ha kvar från tiden då de såldes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Han kan ju ha kvar från tiden då de såldes. Jäpp. Fick höra att dom skulle sluta sälja å köpte 17 lådor med tigersmällare. Känner ägaren som äger butiken här så jag fick ganska mycket i rabatt. Var faktist idag å smällde lite. Det pangade till ordentligt. Redigerad 15 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon som vet nån sida man kan beställa SMÄLLARE från? Typ Tyskland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jäpp. Fick höra att dom skulle sluta sälja å köpte 17 lådor med tigersmällare. Känner ägaren som äger butiken här så jag fick ganska mycket i rabatt. Var faktist idag å smällde lite. Det pangade till ordentligt. Saknar verkligen de gamla hederliga smällarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Saknar verkligen de gamla hederliga smällarna! Kom hit upp å ta me dig en femtilapp så kan du få 2 lådor Men det går faktist å göra egna smällare av dagens "smällare". Brukar jag göra dagen efter om jag har kvar nått av sånna där fjuttiga. Redigerad 15 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kom hit upp å ta me dig en femtilapp så kan du få 2 lådor Men det går faktist å göra egna smällare av dagens "smällare". Hehe De går väl inte att skicka sånt där? Berätta, berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag gillar dom där gamla små röda smällarna, folk hade tappat såna över hela min ort så jag fick fan massvis helt gratis, tyvärr smällde jag upp allt typ direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 KÖP massa FETA smällare utomlands istället, och ta hem, funkade för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hehe De går väl inte att skicka sånt där? Berätta, berätta Går tyvärr inte å skicka. Posten hade väl blivit tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Går tyvärr inte å skicka. Posten hade väl blivit tokig Det jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Av såna här små "tiger-raketer" kan man göra kraftiga smällare av! Man tar av pinnen och tar bort stubinen, själva skalet med krutet ska endast vara kvar, sen så lägger man den på ett bord eller något, men en liten bit av raketen ska "ligga i luften", tänd på plasten och vänta.... PANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 @ Cortez: Jag och en kompis hittade massa smällare dagen efter nyårsafton och jag hittade två osmällda fyverkerier (orkar inte stava det rätt om det är fel). Dom smällde jag och min brorsa på kvällen. Dom hade ingen pinne så jag gick ut och letade fram två stycken och tejpade fast. Det funkade om man räknar bort att den satt lite snett på min brorsas så efter ett tag i luften fick din ryck och åkte ner mot vägen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Salpeter + socker + tryck = smäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts