Esperanto Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hur gör man en bomb med dem där gula behållarna inuti kinderägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Häll bakpulver i ena halvan, vatten i den andra, tryck ihop dom och kasta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Arvid är snabb! :'( Redigerad 13 oktober, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Haha mesit med kinderägg-bomb Man ska ta en pet flaska. 1.5 liter fylla den nästan full med vatten sedan mata ner 2 packet brustabletter stänga korken och...BOOM! Redigerad 13 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha mesit med kinderägg-bomb Man ska ta en pet flaska. 1.5 liter fylla den nästan full med vatten sedan mata ner 2 packet brustablätter stänga korken och...BOOM! Ha ha, mesigt^^ pressa ner några tigerskott i en flaska med bensin^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha mesit med kinderägg-bomb Man ska ta en pet flaska. 1.5 liter fylla den nästan full med vatten sedan mata ner 2 packet brustablätter stänga korken och...BOOM! Mouahuahuahuahuahuahuahuahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ha ha, mesigt^^ pressa ner några tigerskott i en flaska med bensin^^ Haha mesigt ^^ Kör ner en handgranat i.. öhm.. i .. Nånting riktigt häftigt och avvakta smällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha mesigt ^^ Kör ner en handgranat i.. öhm.. i .. Nånting riktigt häftigt och avvakta smällen En hink bensin och tutta på , Och min post 900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha, fan va mesigt. Klyv atomer och... ehh... boom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Och.. Eeeh,. Lås? Lite urspårad. Och Esperanto har fått sitt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Och.. Eeeh,. Lås? Lite urspårad. Och Esperanto har fått sitt svar Äsch, låt oss ha lite kul ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Äsch, låt oss ha lite kul ibland. Nej för fan *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När några jag känner sprängde ett kylskåp kom det när en metalldel typ 10 sekunder senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 När några jag känner sprängde ett kylskåp kom det när en metalldel typ 10 sekunder senare Okej.. Vad sprängde dom med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Åh, spränga Kinderägg, det var tider det. Kommer ihåg när jag och några kompisar på ett kalas drog i en massa vanillinsocker istället för bakpulver, och sedan kastade det på en tegelvägg. Inte kul att ta fel. Getingar och sådana kräk lockas ju till tex. vanillinsocker. Så gör inte så. Håhåjaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Åh, spränga Kinderägg, det var tider det. Kommer ihåg när jag och några kompisar på ett kalas drog i en massa vanillinsocker istället för bakpulver, och sedan kastade det på en tegelvägg. Inte kul att ta fel. Getingar och sådana kräk lockas ju till tex. vanillinsocker. Så gör inte så. Håhåjaja. HEHE, när jag bakade, i hemkunskapen hände det, jag tog fel på vanillinsocker och bakpulver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 HEHE, när jag bakade, i hemkunskapen hände det, jag tog fel på vanillinsocker och bakpulver Resultet blev då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 HEHE, när jag bakade, i hemkunskapen hände det, jag tog fel på vanillinsocker och bakpulver Shit! Säger samma som Tomtefar, vilket resultat lyckades du åstadkomma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är det inte så att man har 50 - 50 bakpulver, vetemjöl och sedan bara lite vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Shit det där ska jag testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts