jagers Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Förlåt för min förra post, vart så upphetsad av och vara tillbaka Och tack för att du *pekar* såg felet i mitt födelsedatum(7 år, haha) Behöver hjälp o hitta en låt Låten påminner jättemycket om "Slagsmålsklubben - Övningsköra", så dom som har den kan juh lyssna på den så kanske ni kommer på vilken låt jag letar efter Vet inte riktigt va dom sjunger, nått typ "Fly away" eller "I see you now"....... Hjälp tack kan oxå passa på och fråga efter andra sköna Techno/Trance låtar, har ni något att rekommendera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Förlåt för min förra post, vart så upphetsad av och vara tillbaka Och tack för att du *pekar* såg felet i mitt födelsedatum(7 år, haha) Behöver hjälp o hitta en låt Låten påminner jättemycket om "Slagsmålsklubben - Övningsköra", så dom som har den kan juh lyssna på den så kanske ni kommer på vilken låt jag letar efter Vet inte riktigt va dom sjunger, nått typ "Fly away" eller "I see you now"....... Hjälp tack kan oxå passa på och fråga efter andra sköna Techno/Trance låtar, har ni något att rekommendera? Hmm. Är det den jag tänker på så är den med i någon stuntfilm från VC. Tips: Phantom Of The Opera (Techno Dance remix EDIT: I wish that I could fly Into the sky So very high Just like a dragonfly I'd fly above the trees Over the seas in all degrees To anywhere I please Oh I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah Oh I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah Let's go and see the stars The milky way or even Mars Where it could just be ours Let's fade into the sun Let your spirit fly Where we are one Just for a little fun Oh oh oh yeah! I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah I got to get away Girl I got to get away Oh oh oh yeah I want to get away I’ll fly away Yeah (with you) yeah yeah Oh Yeah ! I want to get away I wanna fly away Yeah (with you) yeah yeah I got to get away I want to get away (4x) Yeah I want to get away I wanna fly away Yeah (with you) yeah yeah I got to get away I want to get away (4x) Yeah I want to get away I wanna fly away Yeah with you ? Redigerad 13 oktober, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Förlåt för min förra post, vart så upphetsad av och vara tillbaka Och tack för att du *pekar* såg felet i mitt födelsedatum(7 år, haha) Behöver hjälp o hitta en låt Låten påminner jättemycket om "Slagsmålsklubben - Övningsköra", så dom som har den kan juh lyssna på den så kanske ni kommer på vilken låt jag letar efter Vet inte riktigt va dom sjunger, nått typ "Fly away" eller "I see you now"....... Hjälp tack kan oxå passa på och fråga efter andra sköna Techno/Trance låtar, har ni något att rekommendera? Kan vara Gigi´D agostino L´amour tojurs*tror det stavas så-glömsk:P* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Elander: WIIIIIIIE TACK ! rätt låt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Vad tror du denan tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 är till för? Föresten är inte gigi varken Techno eller trance! Redigerad 13 oktober, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts