Reve Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ja har försökt installera olika mods som lägger till nya gängmedlemar och sånt. JA installera dom precis som det står i readmen men när ja startar spelet hänger det sig när man går ut från Johnson House. Kan nån hjälpa mig och JA ja har SÖKT men hitta inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Öh snälla ta det på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Öh snälla ta det på svenska Det är väl bra svenska? Vad är det du inte fattar? så förklarar ja bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vi provar i Modding-forumet. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja men det handlade om Sa så ja skrev där av vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Okay.... Nu tar vi det här. 1. Vilken mod är det du har? Några fler frågor kommer jag inte på Men kom ihåg att skriva i modding-forumet i fortsättningen, när det gäller modifiering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Fan är det för fel på er, mens? Jag förstår vad han menar. OT: Prova installera om modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Fan är det för fel på er, mens? Jag förstår vad han menar. OT: Prova installera om modden. Det är dom här Homie mods, Tangeltinos Ballas mod,Nån mod som ändrar alla gäng. Ja har installerat dom flera gånger(och spelet, orkar inte ha backup på gta3.img lite för stor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är dom här Homie mods, Tangeltinos Ballas mod,Nån mod som ändrar alla gäng. Ja har installerat dom flera gånger(och spelet, orkar inte ha backup på gta3.img lite för stor). Jag förstog det prova installera om modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag förstog det prova installera om modden. Det har jag gjort. Jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nån som vet nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts