kattälskaren Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 När jag trycker på play-knappen så startar inte det och när jag ska avinstalera blir det så här, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Du har råkat tagit bort någon fil verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Skit i att avinstallera, leta bara upp San Andreas-mappen och radera den.. Funkar lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har jag gjort redan, jag vill spela san andreas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Sådana problem finns inte på PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har själv tagit bort gtasa.exe + en img fil (av misstag )det går inte att avinstallera heller och installera det saknas fortfarande filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Formatera om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kanske det hjälper det isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Formatera om datorn? Är kanske lite seg i huvudet, men hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är kanske lite seg i huvudet, men hur då? Ja då Allt rensas och blir tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ok men jag har ju back on track och det omformaterar datan utan några förlorade dokument hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Uppdatera drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ok men jag har ju back on track och det omformaterar datan utan några förlorade dokument hmm Back on track? Det jag tänker på är att man stoppar i empempelvis Windows XP-skivan som sedan gör jobbet, och genom den vägen tar bort allt. Sen är det ju bara att installera San Andreas på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Eller så letar du upp vart den ska ligga exakt å fixar den här Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Back on track? Det jag tänker på är att man stoppar i empempelvis Windows XP-skivan som sedan gör jobbet, och genom den vägen tar bort allt. Sen är det ju bara att installera San Andreas på nytt. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Back on track? Det jag tänker på är att man stoppar i empempelvis Windows XP-skivan som sedan gör jobbet, och genom den vägen tar bort allt. Sen är det ju bara att installera San Andreas på nytt. Hur mycket försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur mycket försvinner? Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Allt. *Gulp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 *Gulp* Du kan ju alltid göra backup på allt du vill ha kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts