Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fan! Måste sägga att du är skillad på detta Patrik En liten fråga bara: Hur tar man kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/hmmm.PNG where did that head go? http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/serri.PNG wtf is that? Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Fan! Måste sägga att du är skillad på detta Patrik En liten fråga bara: Hur tar man kort? Print Screen. Edit: Funkar Topp3-mode för alla andra, med tanke på att den inte funkade för KalleR? Redigerad 14 oktober, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Print Screen. Jo, kom på det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Print Screen. Edit: Funkar Topp3-mode för alla andra, med tanke på att den inte funkade för KalleR? Nepp.. vitt me svarta prickar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 För mig funkar det inte alls. Det är bara vitt hur mycket jag än trycker på pilarna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 För mig funkar det inte alls. Det är bara vitt hur mycket jag än trycker på pilarna, Har du senaste flashplayern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Har du senaste flashplayern? Jo, Flash Player 8 är ett måste för att Webcam-funktionerna ska fungera. LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 När kan man vänta sig en ny version då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 När kan man vänta sig en ny version då? När jag har lärt mig mer i Actionscript 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/aaaah.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) @ IceCandy: Helt plötsligt ser du inte lika bra ut @ Patrik: Okej. Redigerad 17 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Glöm inte bort att det som ni filmar skickas och sparas till Patrik, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Glöm inte bort att det som ni filmar skickas och sparas till Patrik, tihi. Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Sant. Kidding right? Tror jag runkade när den där var på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Kidding right? Tror jag runkade när den där var på... Det är nog ganska lugnt. Patrik lär nog inte se något större, möjligtvis en enkel handrörelse framför underdelen av din kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det är nog ganska lugnt. Patrik lär nog inte se något större, möjligtvis en enkel handrörelse framför underdelen av din kropp. Allt roligt jag har sett har jag redan spridit ut på internet. Ja, jag skojjar! :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Glöm inte bort att det som ni filmar skickas och sparas till Patrik, tihi. Nää, är det sant? hur går det till i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nää, är det sant? hur går det till i så fall? Hehu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts