Patrik Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Gjorde ett litet program där du kan ställa in utséende till webcamen! veCam 0.5 Några exempel: Suddig Topp3 light mode The Grudge Alien Negativ Speglad Ett måste är att testa den speglade, som finns längst åt höger! Lycka till! :0 DOWNLOAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Najs! Testade lite.. Vart läskiit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) http://www.badanka.com/upload/uploaded/namnls.PNG Jag mötte en konstig främling som sa att han ägde mig 1on1! Redigerad 12 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Tankar.. Intresseklubben Antecknar.. Redigerad 12 oktober, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Man borde kunna spara bilderna direkt i programmet, annars var det roligt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Haha , nice prog! dock funkar inte topp3-mode för mig, blir helvitt. spegelgrejen var helt klart rolig(se bild!) Nästa steg är dock att göra en kapp för varje effekt, och möjligheten att köra flera effekter sammtidigt! Redigerad 12 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha , nice prog! dock funkar inte topp3-mode för mig, blir helvitt. spegelgrejen var helt klart rolig(se bild!) Nästa steg är dock att göra en kapp för varje effekt, och möjligheten att köra flera effekter sammtidigt! Du e ful sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Du e ful sådär... Tack så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Du e ful sådär... Intresserklubben antecknar ytterliggare en gång. Det är jävligt onödigt att skriva inlägg som t.ex "*Tankar*" eller vadfan det var. Även om du editerade sen. Bara så du vet. Det är nog icke en hög majoritet här som tycker det är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Intresserklubben antecknar ytterliggare en gång. Det är jävligt onödigt att skriva inlägg som t.ex "*Tankar*" eller vadfan det var. Även om du editerade sen. Bara så du vet. Det är nog icke en hög majoritet här som tycker det är intressant. Intresseklubben antecknar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Haha , nice prog! dock funkar inte topp3-mode för mig Thx! För att Topp3-mode ska funka måste du se till så det inte är för ljust i rummet, och att inte camen riktas mot en lampa. Gillar The Grudge och Mirror mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Funkar inte att ladda ner för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som sagt. En knapp för varje "mode". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som sagt. En knapp för varje "mode". Beta (0.5) version fortfarande. Kommer det en ny version kommer den inkludera många olika "modes", och ha bättre design, upplägg osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Thx! För att Topp3-mode ska funka måste du se till så det inte är för ljust i rummet, och att inte camen riktas mot en lampa. Gillar The Grudge och Mirror mest. Testade att hålla handen för, fortfarande vitt. När jag sänkte ljusheten i kamerainställningarna blev det helsvart istället, kunde ej hitta nåt mellanting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Testade att hålla handen för, fortfarande vitt. När jag sänkte ljusheten i kamerainställningarna blev det helsvart istället, kunde ej hitta nåt mellanting Strange?... Har du testat släcka lampan i taket? Har du en bordslampa som lyser dig rakt i ansiktet? Vet faktiskt inte vad annars som kan vara fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) HAHAHA fyfan va kul http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/HAHHAH.PNG Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 HAHAHA fyfan va kul http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/HAHHAH.PNG AAAAAAAAAAAH!!!!!!!!! :'( Jag trillade av stolen av förskräckelse. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fear.. Seriöst, den vart fan läskig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fear.. Seriöst, den vart fan läskig. :'( ...Jag saknar ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts