Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag och gjosty e polare TOPP3 ÄR EN IDIOT!!( Ingen humor, bra utrycker mig) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är du Tobias Nilsson som vill hämnas för min och Sikorka's (Blandannat) spamlek på ditt forum igår? Jag heter inte Tobias Nilson LOL. Har ingen aning om vem de är lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ghosty, har du hört talas om dubbelmoral? Haha, nae det är han för liten för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nej jag vet tyvärr inte, vi har inte sexual kunskap först än nästa termin Aha, Hejsan du lilla unge i 3:an, Ska inte du lägga dig nu va? Shit, Nu pyser jag eftersom jag bett KalleR komma med varningshumör Jag har inte gjort nått Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Haha, nae det är han för liten för. Bara för att du har en liten liten liten "peter niklas" på dryga 1,5 cm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Då tycker jag både Egget91 och Ghosty kan förklara syftet med detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Bara för att du har en liten liten liten "peter niklas" på dryga 1,5 cm So what ? Jag kan inte påverka hans längd, bara när jag runkar, kan jag få honom lite längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Får man passa på att spamma här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Alla vet att tråden kommer att låsas och konsekvenserna för deras beteende och ändå fortsätter alla att skriva!? Just nu är ni lika spammiga.. Detta händer hela tiden.. Ack ack ja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Egget1 är hybernatad en tid framöver, och Ghosty (ohh your nick so fucking scares me) är bannad i 999 dagar. tror vi lägger ner denna topic nu. AceError: passa dig med sånna inägg, dom uppskattas ej. varning denna gång , hybernate nästa Redigerad 12 oktober, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts