Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vill du ha en varning grabben? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ännu en bög, ännu en mer tjej till mig. Woohoo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Det är sådana här topic´s som gör så att personen som skapar dem blir varnade! Är det konstigt tycker du? Vad är poängen med att skapa såna här onödiga grejer? Egget91, dessutom är du en person som man känner igen en del trots att du är relativt ny. Sånt här gör bara så att man sjunker som *** hos andra medlemmar... Redigerad 12 oktober, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) PM 4 gay's is the shit! Edit: @Cortez: Det kan du ju glömma, Dom är MINA! Redigerad 12 oktober, 2005 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vill du ha en varning grabben? FAN ÄRE ME DIG? ? HAN FÅR VÄL SKRIVA VA HAN VILL!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 FAN ÄRE ME DIG? ? HAN FÅR VÄL SKRIVA VA HAN VILL!!!!! Ähm.. Kanske en till som behöver en varning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det är sådana här topic´s som gör så att personen som skapar dem blir varnade! Är det konstigt tycker du? Vad är poängen med att skapa såna här onödiga grejer? Egget91, dessutom är du en person som man känner igen en del trots att du är relativt ny. Sånt här gör bara så att man sjunker som *** hos andra medlemmar... SLUTA TRAKASERA EGGET ANNARS ÅKER DU EN JYRGEN FAN!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 SLUTA TRAKASERA EGGET ANNARS ÅKER DU EN JYRGEN FAN!!!!! Dom heter Lisa och Lasse Och lägg ner va, Rapporterad uti helvete... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 FAN ÄRE ME DIG? ? HAN FÅR VÄL SKRIVA VA HAN VILL!!!!! Inte om det är spam. Läs igenom reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Ghosty: Jag tror vi kommer få 2 varnade här.. Är du hans kompis typ? Redigerad 12 oktober, 2005 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Dom heter Lisa och Lasse Och lägg ner va, Rapporterad uti helvete... Svär inte för fan!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 PM 4 gay's is the shit! Edit: @Cortez: Det kan du ju glömma, Dom är MINA! Den som är större får dom - oj det är ju jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ghosty: Jag tror vi kommer få 2 varnade här.. Är du hans kompis typ? Asså måste ja va hans kompis bara för att ja vil skydda rättvisan å vårdat språk här ? VA ?? ÄRE SÅ VA??? ÄRE SÅ????? ERE DE DU STÅR Å SÄGER??? FY FAN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Svär inte för fan!!!! Okej mamma Rapporterad ännu en gång... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Egget goes kompis vill spamma lekar.. hmm.. å va e de för fel på tobbe? han e schysst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ghosty, har du hört talas om dubbelmoral? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Asså måste ja va hans kompis bara för att ja vil skydda rättvisan å vårdat språk här ? VA ?? ÄRE SÅ VA??? ÄRE SÅ????? ERE DE DU STÅR Å SÄGER??? FY FAN!!! Är du Tobias Nilsson som vill hämnas för min och Sikorka's (Blandannat) spamlek på ditt forum igår? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Asså måste ja va hans kompis bara för att ja vil skydda rättvisan å vårdat språk här ? VA ?? ÄRE SÅ VA??? ÄRE SÅ????? ERE DE DU STÅR Å SÄGER??? FY FAN!!! Nu är det så.. Om du har en annan accout här på gtasajten forum, så kan man kolla upp det och matcha det med en annan medlem.. Då riskerar du att få mer än en varning... Fast det visste du va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ghosty, har du hört talas om dubbelmoral? Nej jag vet tyvärr inte, vi har inte sexual kunskap först än nästa termin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts