Renard Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Spelet är väldigt unerskattat Synd bara att man inte kan simma i mer än några sekuner. Glädjer mig att höra att det är underskattat. Jo det verkar synd att man inte kan simma länge. Men kan man åka till många kända platser? Typ, Statue of liberty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Glädjer mig att höra att det är underskattat. Jo det verkar synd att man inte kan simma länge. Men kan man åka till många kända platser? Typ, Statue of liberty? Du kan se frihetsgudinnan från södra delen av manhattan. Men du kan tyvärr inte komma ut till den. Du kan åka till berömda platser såsom times square,empire state building,centralpark,platsen där WTC låg och mycket mer. Sen är det bra att licenserna puma,motorola och redbull är med i spelet Gillar att höra ringsignalen "hello moto" på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Gillar att höra ringsignalen "hello moto" på gatan Är det sant? Fy fan vad roligt! Men är det sant att man kan tortera kriminella a lá the Punisher? Typ, trycka ner dem under vattnet, bränna dem på en spis etc etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Är det sant? Fy fan vad roligt! Men är det sant att man kan tortera kriminella a lá the Punisher? Typ, trycka ner dem under vattnet, bränna dem på en spis etc etc? Om du är i en livsmedelsaffär så kan du stänga in snattare i frysen Och om du är på en pizzeria t.ex så kan du slänga in folk i pizzaugnen Sen så kan du råna affärer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om du är i en livsmedelsaffär så kan du stänga in snattare i frysen Och om du är på en pizzeria t.ex så kan du slänga in folk i pizzaugnen Sen så kan du råna affärer med. Haha! Fan vad roligt. Men kan man säga att det är bättre än LA? Btw, finns det blod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Haha! Fan vad roligt. Men kan man säga att det är bättre än LA? Btw, finns det blod? Självklart finns det blod Om du tar ett ninjasvärd så kan du hugga av folks armar och ben och använda dom som vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Självklart finns det blod Om du tar ett ninjasvärd så kan du hugga av folks armar och ben och använda dom som vapen Yeee-haa! Äkta postal stil ju! Men du, hur funkar det här med tunnelbanan? Är det som i gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Yeee-haa! Äkta postal stil ju! Men du, hur funkar det här med tunnelbanan? Är det som i gta3? Kommer inte ihåg hur det funkade i GTA 3 men här så går man bara ner till en station och väntar på att tunnelbanan ska komma. Sen väljer du vart du vill åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Kommer inte ihåg hur det funkade i GTA 3 men här så går man bara ner till en station och väntar på att tunnelbanan ska komma. Sen väljer du vart du vill åka. Angående det så var det väl så i GTA 3 att man väntade på 'tunnelbanetåget' att komma och sen hoppade du in och fick följa med, med en kamera hela vägen, man kunde väl inte skippa resan om jag kommer ihåg rätt. I True Crime: New York är det också så fast precis som du säger så väljer man en tunnelbanestation på kartan som du ska åka till och så 'spawnas' man dit kan man väl säga, alltså att man inte behöver se när tåget åker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Angående det så var det väl så i GTA 3 att man väntade på 'tunnelbanetåget' att komma och sen hoppade du in och fick följa med, med en kamera hela vägen, man kunde väl inte skippa resan om jag kommer ihåg rätt. I True Crime: New York är det också så fast precis som du säger så väljer man en tunnelbanestation på kartan som du ska åka till och så 'spawnas' man dit kan man väl säga, alltså att man inte behöver se när tåget åker..... Ok, men kan man följa tåget? Kanske blir lite trist. Hur många stationer finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Ok, men kan man följa tåget? Kanske blir lite trist. Hur många stationer finns det? J*vligt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag fick spelet igår. Har inte kommit så långt men jag tycker att det är grymt. Gissa vad som hände första gången jag körde det? Ljudet i cutscenen där Marcus skjuter en kille i en container kom 10 sekunder före filmen. Så jävla irriterande. Blåste lite i mitt ps2 och då funkade det. Men som sagt, jag har precis klarat uppdraget där bomben sprängs och ens mentor dör. Jag har rätt långt kvar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag fick spelet igår. Har inte kommit så långt men jag tycker att det är grymt. Gissa vad som hände första gången jag körde det? Ljudet i cutscenen där Marcus skjuter en kille i en container kom 10 sekunder före filmen. Så jävla irriterande. Blåste lite i mitt ps2 och då funkade det. Men som sagt, jag har precis klarat uppdraget där bomben sprängs och ens mentor dör. Jag har rätt långt kvar va? Ja du har ett bra tag kvar. Men åk till närmaste dojo och lär dig nya fightingrörelser eller svärdteknig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Ja du har ett bra tag kvar. Men åk till närmaste dojo och lär dig nya fightingrörelser eller svärdteknig. Det ska jag göra. Fan vad jag blev glad när jag såg att Danzig- Mother fanns med. Älskar den låten. Vet någon om man kan köpa någon Motley Crue låt? Redigerad 25 december, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det ska jag göra. Fan vad jag blev glad när jag såg att Danzig- Mother fanns med. Älskar den låten. Vet någon om man kan köpa någon Motley Crue låt? Nej det kan man inte, "Cortez" har listat alla låtar som finns med i spelet på sida 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ok, fan vad det här spelet äger. Har klarat första street racet. Bara 9 kvar. När låser man upp fight club? Och går det att se hur mycket klockan är någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ok, fan vad det här spelet äger. Har klarat första street racet. Bara 9 kvar. När låser man upp fight club? Och går det att se hur mycket klockan är någonstans? Ja du, bara så du vet är det sista street-racet en av de svåraste sakerna man måste göra i spelet, tog flera timmar för mig att klara sista street-racet. Men fight club borde låsas upp genom det att du får ett samtal från hon din 'boss' eller ja hon du vet och det borde komma efter att man klarat en viss procent i spelet. Men du behöver inte oroa dig för det, det kommer komma någon gång. Kommer inte ihåg exakt då jag spelade spelet sist för kanske 4-5 månader sen, säkert nån som vet bättre. Och tiden kan man inte se någonstans men den behöver man knappt se heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Ja du, bara så du vet är det sista street-racet en av de svåraste sakerna man måste göra i spelet, tog flera timmar för mig att klara sista street-racet. Men fight club borde låsas upp genom det att du får ett samtal från hon din 'boss' eller ja hon du vet och det borde komma efter att man klarat en viss procent i spelet. Men du behöver inte oroa dig för det, det kommer komma någon gång. Kommer inte ihåg exakt då jag spelade spelet sist för kanske 4-5 månader sen, säkert nån som vet bättre. Och tiden kan man inte se någonstans men den behöver man knappt se heller.... Ok, jo street race brukar vara rätt så svåra. Jag har haft spelet sen den 24 och har bara kört några få uppdrag. Jag free roamar väldigt mycket. Jag har uppgraderats till detective 4th grade redan. Behärskar brawling, wushu och dual weapons. Redigerad 27 december, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ok, jo street race brukar vara rätt så svåra. Jag har haft spelet sen den 24 och har bara kört några få uppdrag. Jag free roamar väldigt mycket. Jag har uppgraderats till detective 4th grade redan. Behärskar brawling, wushu och dual weapons. Okej, roligt att höra att du gillar spelet då...... Om du ska klara 100 % (som jag har gjort ) så har du ganska mycket kvar ändå men skriv nästa gång du behöver hjälp eller om du undrar över någonting så vi slipper spam i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Nu undrar jag en sak. Jag är på första uppdraget man får av "The king". Man ska åka runt till tre "street vendors" och utpressa dem på taxerings pengar som de inte betalat. Jag klarar av de första två men när jag kommer till den tredje så kan man inte "extorta" honom. Bara "friska" honom. Är det här någon sorts bug? Någon som vet hur man löser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts