eXotic Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Mmm kunde inte hitta ngn annan ny så.. kan ju låsa om den finns en annan ny*som jag inte tror det finns* Det gjordes en sådan här igår, den som Patrik skickade, men visst, tycker du att det inte finns någon så fortsätt. Nej men... andvänd huvudet. Jag tänkte på första posten, vad är pinsamt med att brudar kollar in... det är ju bara att gå fram och fråga om vill kolla närmare. Haha alltid lika skön som vanligt när det gäller snoppar och tjejer haha Redigerad 12 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hahaha hans mamma kallar honom säkert för Alpha Ofta man kallar sitt barn för Alpha? Hur smart är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ofta man kallar sitt barn för Alpha? Hur smart är du? Tror han menar de lite ironiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tror han menar de lite ironiskt Oh shit, Do you think so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ofta man kallar sitt barn för Alpha? Hur smart är du? Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har inte gjort något pinsamt. Eller klart jag har men inte som jag kommer på nu såhär på snearm =) Men jag brukar inte tycka pinsama saker är så pinsama, ni fattar säkert hur jag menar, brukar inte gå och gräma mig över något pinsamt jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har inte gjort något pinsamt. Eller klart jag har men inte som jag kommer på nu såhär på snearm =) Men jag brukar inte tycka pinsama saker är så pinsama, ni fattar säkert hur jag menar, brukar inte gå och gräma mig över något pinsamt jag gjort. Nej nej, grämer sig gör man inte, det är ju lite småilla just under tiden men sen efteråt så skrattar man åt det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag minns inte vad det pinsammaste jag har gjort. Om ni någon gång gör något pinsamt så ska ni minnas att det bara är pinsamt för stunden (i de flesta fall), sedan efter någon vecka så har man glömt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Engla Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Det pinsammaste jag gjort är att jag glömde sätta på mig trosorna pga trötthet en dag när jag skulle till jobbet jag kom på det först vid fikarasten hade kort sjol & la ena benet över det andra och även om ingen säkert tack & lov upptäckte det( att jag glömt mina pantalonger )* L * så va de ändå pinsamt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Det pinsammaste jag gjort är att jag glömde sätta på mig trosorna pga trötthet en dag när jag skulle till jobbet jag kom på det först vid fikarasten hade kort sjol & la ena benet över det andra och även om ingen säkert tack & lov upptäckte det( att jag glömt mina pantalonger )* L * så va de ändå pinsamt.. Haha! Glömma trosor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts