Jump to content

Pinsammaste du någonsin gjort?


Elander
 Share

Recommended Posts

Mmm  :wub:

kunde inte hitta ngn annan ny så..

kan ju låsa om den finns en annan ny*som jag inte tror det finns*

Det gjordes en sådan här igår, den som Patrik skickade, men visst, tycker du att det inte finns någon så fortsätt.

Nej men... andvänd huvudet. Jag tänkte på första posten, vad är pinsamt med att brudar kollar in... det är ju bara att gå fram och fråga om vill kolla närmare.

:ermm::lol: Haha alltid lika skön som vanligt när det gäller snoppar och tjejer haha :lol:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte gjort något pinsamt. Eller klart jag har men inte som jag kommer på nu såhär på snearm =)

Men jag brukar inte tycka pinsama saker är så pinsama, ni fattar säkert hur jag menar, brukar inte gå och gräma mig över något pinsamt jag gjort.

Nej nej, grämer sig gör man inte, det är ju lite småilla just under tiden men sen efteråt så skrattar man åt det :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det pinsammaste jag gjort är att jag glömde sätta på mig trosorna pga trötthet en dag när jag skulle till jobbet :P jag kom på det först vid fikarasten hade kort sjol & la ena benet över det andra och även om ingen säkert tack & lov upptäckte det( att jag glömt mina pantalonger )* L * så va de ändå pinsamt.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det pinsammaste jag gjort är att jag glömde sätta på mig trosorna pga trötthet en dag när jag skulle till jobbet :( jag kom på det först vid fikarasten hade kort sjol & la ena benet över det andra och även om ingen säkert tack & lov upptäckte det( att jag glömt mina pantalonger )* L * så va de ändå pinsamt.. :blink:

Haha! Glömma trosor.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...