Elander Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jaa berätta vad det pinnsammaste du någonsin gjort. det pinsammaste jag kan komma på nu som har hänt mig är nog när killarna bytade om i klassen på ett ställe. så kollar tjejerna in så är alla andra klara utom jag gissa vad dom fick se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) gissa vad dom fick se! MANSBRÖST! Redigerad 12 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Yes... en topic om detta till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Yes... en topic om detta till.. Mmm kunde inte hitta ngn annan ny så.. kan ju låsa om den finns en annan ny*som jag inte tror det finns* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 MANSBRÖST! Hahaha, kan tänkas. Eller så fick dem till sin förskräckning se något dem grymt ångrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jaa berätta vad det pinnsammaste du någonsin gjort. det pinsammaste jag kan komma på nu som har hänt mig är nog när killarna bytade om i klassen på ett ställe. så kollar tjejerna in så är alla andra klara utom jag gissa vad dom fick se! Antagligen inte så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Fanns visst redan trådar om de här.. Men de skiter vi i .. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är väl inget... redan i 4:an eller nåt gick jag och min polare och öppnade dörren till brudarnas omklädningsrum...lite skrik bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är väl inget... redan i 4:an eller nåt gick jag och min polare och öppnade dörren till brudarnas omklädningsrum...lite skrik bara. Oh jo. Vem har inte gjort det? Ung och nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Är väl inget... redan i 4:an eller nåt gick jag och min polare och öppnade dörren till brudarnas omklädningsrum...lite skrik bara. Var det pinsamt? ja tyckte de va roligt när ja va mindre. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Fanns visst redan trådar om de här.. Men de skiter vi i .. eller? Annars är ju denna lite nyare. Vad har Ni gjort för något som Ni inte vill att fl :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Var det pinsamt? ja tyckte de va roligt när ja va mindre. . Wo rd! Har nog också testat det, I Sexan tror jag...Fast då rusade vi in genom dushen istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Började smågräla med min mamma i bussen. Och såg sen att tre tjejer ifrån min klass var och kollade på mig och fnissade. Skämdes rejält. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Började smågräla med min mamma i bussen. Och såg sen att tre tjejer ifrån min klass var och kollade på mig och fnissade. Skämdes rejält.:"> Fyfan. de suger.. speciellt när de e något som man inte vet att folk ska veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Började smågräla med min mamma i bussen. Och såg sen att tre tjejer ifrån min klass var och kollade på mig och fnissade. Skämdes rejält.:"> "Alpha, ska vi inte gå och köpa kalsonger idag? Dina börjar bli så slitna lilla gubben." "Mamma, prata inte så himla högt, det är pinsamt!" "Men Alpha, alla använder kalsonger och trosor, det är inget att skämmas för! Vad har du för storlek måntro, du börjar ju bli så stor!" "Mamma, tyst!!!" "Sluta bråka nu Alpha, nu gå vi och köper kalsonger, med små kaniner på, ok?" "Mamma!!!" ..Ehe.. Jag har tråkigt och måste plugga, ehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 "Alpha, ska vi inte gå och köpa kalsonger idag? Dina börjar bli så slitna lilla gubben." "Mamma, prata inte så himla högt, det är pinsamt!" "Men Alpha, alla använder kalsonger och trosor, det är inget att skämmas för! Vad har du för storlek måntro, du börjar ju bli så stor!" "Mamma, tyst!!!" "Sluta bråka nu Alpha, nu gå vi och köper kalsonger, med små kaniner på, ok?" "Mamma!!!" ..Ehe.. Jag har tråkigt och måste plugga, ehe.. Ehe, Gör det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 "Alpha, ska vi inte gå och köpa kalsonger idag? Dina börjar bli så slitna lilla gubben." "Mamma, prata inte så himla högt, det är pinsamt!" "Men Alpha, alla använder kalsonger och trosor, det är inget att skämmas för! Vad har du för storlek måntro, du börjar ju bli så stor!" "Mamma, tyst!!!" "Sluta bråka nu Alpha, nu gå vi och köper kalsonger, med små kaniner på, ok?" "Mamma!!!" ..Ehe.. Jag har tråkigt och måste plugga, ehe.. HAHAHAH ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 "Alpha, ska vi inte gå och köpa kalsonger idag? Dina börjar bli så slitna lilla gubben." "Mamma, prata inte så himla högt, det är pinsamt!" "Men Alpha, alla använder kalsonger och trosor, det är inget att skämmas för! Vad har du för storlek måntro, du börjar ju bli så stor!" "Mamma, tyst!!!" "Sluta bråka nu Alpha, nu gå vi och köper kalsonger, med små kaniner på, ok?" "Mamma!!!" ..Ehe.. Jag har tråkigt och måste plugga, ehe.. Hahaha hans mamma kallar honom säkert för Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hahaha hans mamma kallar honom säkert för Alpha I brist på annan info fick det bli så =P Ork @ plugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Var det pinsamt? ja tyckte de va roligt när ja va mindre. . Nej men... andvänd huvudet. Jag tänkte på första posten, vad är pinsamt med att brudar kollar in... det är ju bara att gå fram och fråga om vill kolla närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts