emgee Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Nu är det så här att jag för ett tag sen råkade skriva in nåt fusk med WASD knapparna, det stod bara Cheat Activated och inget annat hände vad jag minns. Nu undrar jag om nån kan den koden så att jag kan avaktivera? Jag har savat flera gånger med fusket på (har dock inte klarat av några uppdrag, bara sidouppdrag..). Och säg inte åt mig att söka, har redan gjort det, hittade en tråd om det men det hjälpte mig inte ett dugg! Edit: Och snälla, snälla, svara bara om du KAN svaret! Redigerad 13 oktober, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Funkar väl inte? Ja råka spara efter fusk. så nu skiter ja i de. har fuska säkert 40 gånger. typ men de e mest jetpack å liv. allt annat skiter ja i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som någon annan skrev "Once a cheater, Always a cheater" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Som någon annan skrev "Once a cheater, Always a cheater" Vem fan bryr sig. Det är ju bara ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vem fan bryr sig. Det är ju bara ett spel. Hmmm..... Kanske dom som vill ha 100% i spele och som kan spela utan fusk. du behöver inte bli sur! Jag fuskar ibland (jag vet, orkar inte anstränga mig) + jag moddar mitt Gta Sa så det spelar ingen roll för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hmmm..... Kanske dom som vill ha 100% i spele och som kan spela utan fusk. du behöver inte bli sur! Jag fuskar ibland (jag vet, orkar inte anstränga mig) + jag moddar mitt Gta Sa så det spelar ingen roll för mig. Vad har 100% att göra med fusk? Man kan få 100% med fusk också. Har du inte märkt någon skillnad med fusket? Isåfall spelar det ju ingen roll, då det ändå kommer synas på statsen att du fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vissa säger att man inte kan få 100% med fusk! Och föresten är det ju lite speciellt att klara Gta seriena utan fusk! Man en av få som klarar Gta Sa utan fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vissa säger att man inte kan få 100% med fusk! Dom säger det ja, men så är inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har hört på gtaforums att man kan fuska 500 gånger, sen kan man inte få 100% längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Jag har hört på gtaforums att man kan fuska 500 gånger, sen kan man inte få 100% längre. Jaha, men då ljuger alla som sagt det 500 gånger. Dom kanske har missat något, det är i vilket fall inte fusken som gör det! Aler700: Fuskar du mindre om du får bort fusket även fast du inte vet vad det innebär? Man kan inte få bort fusken från statsen, så vitt jag vet. Redigerad 14 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Man en av få som klarar Gta Sa utan fusk! Få? Det kan jag inte riktigt hålla med dig om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Få? Det kan jag inte riktigt hålla med dig om.. Är det inte väldigt få som får 100% på ett spel i Gta-serien ( dom senaste spelen). Vissa köra bara huvud uppdragen ju! Aja jag kanske har fel,men endå har man klarat 100% utan fusk så kan man ändå skryta lite även om det är fult. ""HOWHOW" Aler700: Fuskar du mindre om du får bort fusket även fast du inte vet vad det innebär? Man kan inte få bort fusken från statsen, så vitt jag vet." Jag har inte problem med fusk. föresten vad snakkar du om? Man blir lite snurrig av det du skrev. Ps jag bryr mig inte så MKt om statsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nu är det så här att jag för ett tag sen råkade skriva in nåt fusk med WASD knapparna, det stod bara Cheat Activated och inget annat hände vad jag minns. Nu undrar jag om nån kan den koden så att jag kan avaktivera? Jag har savat flera gånger med fusket på (har dock inte klarat av några uppdrag, bara sidouppdrag..). Och säg inte åt mig att söka, har redan gjort det, hittade en tråd om det men det hjälpte mig inte ett dugg! Edit: Och snälla, snälla, svara bara om du KAN svaret! Hände mig också en gång fast ja bara ladda om. Ja fuskar bara i nödvändig fall t.ex sista quarry mission så totalmosa alla bilar min truk så stängde av trafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vissa säger att man inte kan få 100% med fusk! Och föresten är det ju lite speciellt att klara Gta seriena utan fusk! Man en av få som klarar Gta Sa utan fusk! Haha, vart lever du instängd någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Haha, vart lever du instängd någonstans? Öööööhhh? vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vissa säger att man inte kan få 100% med fusk! Och föresten är det ju lite speciellt att klara Gta seriena utan fusk! Man en av få som klarar Gta Sa utan fusk! Sant. Jag tycker man inte kan klara spelet ut till 100% om man fuskat. Har själv inte använt ett enda fusk.. men då har ja inte klarat ut det än heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Dom säger det ja, men så är inte fallet. Jag har ju fuskat på en save och jag har 100% på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Sant. Jag tycker man inte kan klara spelet ut till 100% om man fuskat. Har själv inte använt ett enda fusk.. men då har ja inte klarat ut det än heller.... precis, men när man väl har klarar av det borde man känna sig lycklig. Det skulle jag göra. :"> Jag fuskar rätt så ofta och jag moddar så det är ju också fusk. tillexempel att alla polisernas bilar åker i 6 Km/h och väger 2 Kg och dom mesta vapnen är omgjorda . pistolerna suger och M4 äger!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag har ju fuskat på en save och jag har 100% på den Det är ju de jag säger, att så är inte fallet, man kan visst få 100% fast man fuskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det är ju de jag säger, att så är inte fallet, man kan visst få 100% fast man fuskar.. Aha, Är lite trög på skoltid...Såg det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts