.:Gurkan:. Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Asså LOL! Jag har spelat halo 2 i ett år nu, slutade för någon månad sen.mitt gamer tag var " jabba the cr" Under den här tiden så har jag träffat en person på xbox live som jag spelat med hela tiden och vi var typ jätte bra och hade jätte bra levlar som level 38, men vi tröttnade, han är engelskman och jag har trännat upp min engelska jätte mycket bara att spela över live....Iallafall så bor han i england och vi har kontakt över MSN och typ igår så skickade han ett mail med Över texten "A LITTLE RESPECT LOL" och med texten " HE IS WHAT WE DID FOR YOU " och med bilden: http://img32.imageshack.us/img32/8100/lol5xb.th.png ASSÅ lol Redigerad 12 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ok! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Asså LOL! Jag har spelat halo 2 i ett år nu, slutade för någon månad sen.mitt gamer tag var " jabba the cr" Under den här tiden så har jag träffat en person på xbox live som jag spelat med hela tiden och vi var typ jätte bra och hade jätte bra levlar som level 38, men vi tröttnade, han är engelskman och jag har trännat upp min engelska jätte mycket bara att spela över live....Iallafall så bor han i england och vi har kontakt över MSN och typ igår så skickade han ett mail med Över texten "A LITTLE RESPECT LOL" och med texten " HE IS WHAT WE DID FOR YOU " och med bilden: http://img32.imageshack.us/img32/8100/lol5xb.th.png ASSÅ lol LOL säger jag också. Du vet att det finns en hemsida man skriver in en text så kommer den på väggen. Lurad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 LOL säger jag också. Du vet att det finns en hemsida man skriver in en text så kommer den på väggen. Lurad! Vad heter den sidan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jo jag vet att det är finns en hemsida på weben och jag har vart inne på den...och om man hade tryckt in vad man ville så skulle det inte vara olika bokstäver..eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Syns väldigt tydligt att den är fakead. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Syns väldigt tydligt att den är fakead. Ja kolla bara på 2:an Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Onödig tråd och du har fått svar på din "fråga". *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts