Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Vad tycker ni om Hammerfall? Själv tycker jag dom äger Sitter och lyssnar på "Knights of the 21 century" nu Shit vad dom äger :'( Redigerad 12 oktober, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Om man gillar powermetal så... Jag tycker dom är bra men inget jag lyssnar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker dom e skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker dom e skit Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Lyssnade på dem en period på mellanstadiet sen tröttnade jag och sen dess har jag itne lyssnat på dem något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker dom är bra, lyssnade mycket på dom för ett par år sen. Dom har ett par riktigt bra låtar, Head Over Heels, Living in Victory, Secrets etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Den nyaste skivan äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hammerfall är rätt så bra, synd bara att hammerfall är allt för vek musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Utan att tveka måste jag säga att det e mitt favorit band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hammerfall är sådär men jag gillar mer Masterplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker dom e skit Tycker du ska hålla Käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker du ska hålla Käft Det e bra Simme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tråkig musik, dessutom låter det bara likdant, platta efter platta.. Steel hit och steel dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tråkig musik, dessutom låter det bara likdant, platta efter platta.. Steel hit och steel dit.. Men fan ska ja reporta dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Men fan ska ja reporta dig eller? Ta det lungt nu Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ta det lungt nu Simon Ok Ok Sorry Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ok Ok Sorry Man Lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Lungt OK OK. Återgå till vad vi tycker om HammerFall nu. Själv har ja ÄLSKAT dom i snart 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 OK OK. Återgå till vad vi tycker om HammerFall nu. Själv har ja ÄLSKAT dom i snart 5 år. Jag har älskat dom i typ ½ år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag har älskat dom i typ ½ år Dom ÄGER:D Har deras Autografer:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts