Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Finns Final Fantasy 7 till dator? Eller finns det ett annat sätt att överföra playstation spel till datorn utan att göra det olagligt (d v s emultarorer mm)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja, FF7 finns till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Har du någon länk?! EDIT: Sökte på Google men det ända jag hittade var detta: "This is a playable demo for the PC version of Final Fantasy VII." Detta betyder att det finns och om någon vet något spelbutik som har det så hojta till, tills dess använder jag Google. EDIT 2: Hittar inget :'( Redigerad 12 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Extremt svårt att få tag på, men pröva tradera.se, ebay.com eller liknande auktionssajter, finns ibland folk som säljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Finns på Tradera en säljare. Får se om jag köper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts