sirar Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag är själv född i Irak och jag och hela min familj hatar saddams diktatur men om bush skulle anfalla Irak så skulle många oskyldiga dö så jag vet inte om det är bra att bush anfaller irak (:!!! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/sirar%20r%20copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Vet ni varför U.S.A krigar mot iraq och inte nordkorea? Jo därför att när U.S.A började skicka trupper till iraq, så erkände nordkorea att de hade kärn-vapen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 its all about oil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Vet ni varför U.S.A krigar mot iraq och inte nordkorea? Jo därför att när U.S.A började skicka trupper till iraq, så erkände nordkorea att de hade kärn-vapen, ...det visste dom redan innan....And its not(just)about the oil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 det hela handlar om att Bush vill ha större kuk än Saddam. Haha LOL, den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 undra bara om usa bryr sig om att pakistan och indien har kärnvapen efter som dom hotar att använda dom...fast dom har ju ingen olja vad jag vet..eller så ligger inte israel så nära heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 23 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 det hela handlar om att Bush vill ha större kuk än Saddam. Jag har alltid tyckt att Foka är omogen! Förresten, hur skulle Bush få större kuk genom att anfalla Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag har alltid tyckt att Foka är omogen! Förresten, hur skulle Bush få större kuk genom att anfalla Irak? Saddam dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 ähh usa har fakstist tycker jag ingen rätt att attackera iraq bush är dum i huvudet och som ni vet brukar jag ej svära det gör jag bara när något är riktigt elakt eller nått sånt t.ex usa blir attackerarde av japan i pearl harbor ett par 1000 tusen dör usa bombar hiroshima med atombomber folk dör där i leukemi forfarande usa är ett ont land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag är förvånad över att så många personer är för ett tredje världskrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag är förvånad över att så många personer är för ett tredje världskrig. Nop...men ett krig mot "terrorist" nationer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 KRIGET MÅSTE STOPPAS!! Jag tycker de är de viktigaste som finns just nu, för jag lovar att USA kommer anfalla, oavset vad FN säger.. Den gamle Bush hade sitt krig mot Saddam, nu är de George W Bush tur att avsluta det. Orsaken är olja.. de är jag övertygad om... Men vilket land har flest massförstörelse vapen i mellanösten då? Vilket land där vägrar skriva på anti-spridnings avtalet. ----> ISRAEL! Snart är kriget här o jag hoppas folk runt om i världen reagerar likadant som de gjorde mot Vietnam-kriget. Vi ser ju goda hopp på att de kan bli så... (5 000 i GBG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 de e fel att anfalla irak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts