kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Karl skulle hem från skolan och tog en genväg när han såg en mystisk skugga i gränden -Vem är du? Frågade Karl. -Jag är varelsen fårn dina hemskaste mardrömmar, sa en läbbig röst. Karl såg sig omkring och såg en gammal cykel som låg på marken. Han hoppade på den och cyklade iväg. Han tittade över axlen och varelsen kom närmare och närmare tills den rörde Karl, allt blev svart och Karl vaknade upp på sjukhus med ett brutet ben och psykisk chock. -Var är jag? Frågade Karl. -Du är på sjukhuset, sa en vitklädd kvinna. Karl kunde läsa på en skylt: Ann-Britt -Några killar hittade dig avsvimmad i en gränd. Karl fick stanna på sjukhuset en vecka varav en vecka i terapi. När han kom till skolan var han mer än nervös men dagen gick bra, han fick alla rätt på svenskan och när han skulle hem undvek han gränden och det gick bra. Han satte sig ner och skulle göra läxor då han hörde en röst som väste men inget hände. Han trodde att han hallucinerade och gick ut för att få frisk luft. Han mötte Nils ute vid bollplanket och han hade en extraboll som tur var. Dom stusade sina tennisbollar mot planket och så sa Karl: -Jag hör röster och ser mystiska saker. -Det är inte bra, sa Nils. -Jag vet, sa Karl. Man hörde ett ring ring och Karl tog upp sin mobiltelefon. Karl sa något, vände sig till Nils och sa: -Jag måste gå hem och äta. Väl hemma så rörde han knappt maten fast det var pizza. -Vad är det? Du har ju knappt rört maten, frågade hans mamma.-Jag hör röster och ser mystiska saker. - Men du fick ju gå i terapi. -Jag vet, men det har inte blivit bättre. Nästa dag i skolan blev allt svart under matten, han slog i huvudet och vaknade inte på en timme trots desperata försök att väcka honom. När han vaknade kom han inte ihåg nåt, han var blek och tycktes höra rösterna igen. -Uhhh, var är jag? sa han trött, jag kommer inte ihåg nånting..... -Men kommer du inte ihåg? Du är i skolan, sa en kille som kallades nollåttan. -Uhhh, just det. Sa Karl. -Det är bäst att vi skickar hem dig, sa fröken. -Uhh, okej sa Karl, jag känner mig yr..... Väl hemma satte han sig ner och gjorde en kopp te, han drack upp teet och sommnade. Han drömde om dagen han mötte saken, han vaknade upp med ett ryck helsvettig och andades djupt. Nå... vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 lol Haha taskigt. Postade du inte den här för längesen i nån liknande tråd eller något? Hur gammal var det du var nu igen, orkar inte kolla din profil när jag redan skriver? Det är säkert bra för din ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Haha taskigt. Vem har sagt att jag inte är taskig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vem har sagt att jag inte är taskig? Ingen, vad jag det. Aja, on-topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Njo, det var spännande. Men ska det inte vara ett bättre slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hur gammal var det du var nu igen, orkar inte kolla din profil när jag redan skriver? Det är säkert bra för din ålder 10 February 1995 står det, så det var nog bra för hans ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 10 February 1995 står det, så det var nog bra för hans ålder Yngst på forumet is tEh shit! Bra saga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Njo, det var spännande. Men ska det inte vara ett bättre slut? Jag är nog inte klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag är nog inte klar Aj vill be vejting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 10 February 1995 står det, så det var nog bra för hans ålder När kom åldersgränsen då? Han måste ha reggat sig väldigt ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Joined 9-June 03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 När kom åldersgränsen då? Han måste ha reggat sig väldigt ung. Början av 04 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nice kattälskarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det går lite snabbt, och rakt på sak. Sedan var det inte särskilt orginellt. Men i stort sett ett väl utfört arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Om jag inte minns fel så var jag yngre än kattälskaren då jag regga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hade du haft min svenskalärare hade du vart Screwed-in-the-ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 För att vara 10 år så är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hade du haft min svenskalärare hade du vart Screwed-in-the-ass. Men när dom är 10 år så brukar inte den exakta stavningen vara allt för hård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Om jag inte minns fel så var jag yngre än kattälskaren då jag regga mig. Du kan aldrig ha varit yngre än kattälskarn, eftersom han är ett år yngre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts