Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) LOL?! Säg inte att du har med dig dom där teciggen? Klart... Edit: Men om man vill ha "spice on fire" då? Tända eld på mackan? Redigerad 13 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har funderat om det vore gott att ha en tepåse under läppen. Fast det kan nog bli lite trångt hAha, när jag gick högstadiet tömde jag en tepåse och fyllde med snus - vips hade jag världens största portionssnus läppen kändes stor efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hmm. Testade med något Lipton och Oregano nu. Smakar ju bara som... Sot? Hur gör man för at få smak haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hmm. Testade med något Lipton och Oregano nu. Smakar ju bara som... Sot? Hur gör man för at få smak haha. Oregano, Aromat, Cayennpeppar, Kött & Grillkrydda och Basilika...Super :slurp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hur får man ihop den? Och hur mycket av varje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hur får man ihop den? Och hur mycket av varje? Lite oregano och Cayennpeppar Mycket av allt annat... "Salta efter behag" - Melker på saltkråkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Men hur får man ihop den så den sitter haha och jag har svårt med att få allt innehåll på samma ställe så att den kan rullas ihop snyggt Redigerad 13 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Men hur får man ihop den så den sitter haha och jag har svårt med att få allt innehåll på samma ställe så att den kan rullas ihop snyggt Jag behöver också hjälp. ingen jag känner*förutom min mormor* röker. så jag fattar inte var stiftet ska sitta exakt. hur kryddorna ska sitta där o s v. kan ngn göra en film där det visas exakt? eller bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Haha. VickeX, Rökmissbrukare à la Gtasajten Redigerad 13 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Simple shit... Ta ert papper och rulla ihop det till en stav... OBS! Ihålig! Ta sen en tepåse, Tom alltså och stoppa den i en av ändarna på staven, Sätt en pappersbit framför tepåsen... Sen fyller du skitet full med kryddor och dylikt, Innan du häftar, tejpar eller hur du nu vill "stänga" staven... Ehh, Är jag dålig på att förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Simple shit... Ta ert papper och rulla ihop det till en stav... OBS! Ihålig! Ta sen en tepåse, Tom alltså och stoppa den i en av ändarna på staven, Sätt en pappersbit framför tepåsen... Sen fyller du skitet full med kryddor och dylikt, Innan du häftar, tejpar eller hur du nu vill "stänga" staven... Ehh, Är jag dålig på att förklara? Nej,jag fattar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Skyll inte på mig när du dör bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Man kanske skulle pröva med olika växter. Även fast det inte är rätt årstid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Man kanske skulle pröva med olika växter. Även fast det inte är rätt årstid nu. Typ. majja å lite cannabis nej men.. Ska göra en snart. i helgen Försökte rulla ihop dom när ja hällt skiten på ett papper. de funka inte.. Edit: hur får ja ihop den efter jag gjort ett "rör" av pappret?? Slicka på kanten ;D? Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Typ. majja å lite cannabis Majja å lite cannabis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Typ. majja å lite cannabis nej men.. Ska göra en snart. i helgen Försökte rulla ihop dom när ja hällt skiten på ett papper. de funka inte.. Edit: hur får ja ihop den efter jag gjort ett "rör" av pappret?? Slicka på kanten ;D? Använd klister gjort på vetemjöl och vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Majja å lite cannabis? Marijuana å cannabis sativa. newb. Edit: arvid. okeej.. aja får testa Redigerad 14 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts