Jump to content

Tecigg


Elander
 Share

Recommended Posts

Nää, Då tog han fram en cigg gjord på Oregano,Vitlök, Rödlök, Aromat och Basilika som var stor som en stubbe och rökte upp den på vägen ut från skogen...Varpå han blev tjejernas idol! :ermm:

Nå't i den stilen ja, :lol: ..

"Men nästa dag i tidningen står det: Sikorka DÖD! Han rökte för mycket lök och blev därmed ihjälklappad av en tjej som desperat ville hångla med honom men som upptäckte att han hade dålig andedräkt"

Dont take it personal Sikorka!

:wub: Det stämmer också..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Men hur snabbt?

asså menar,det skadar väl verkligen inte på samma sätt som ciggarett rök!?

Nej, Där skadar tjäran mest

@x_Simpa_x: Titta i Slitz? Svårt...Det ska vara en stor fin bild på Elin där hon poserar utanför en affär som heter Ginatriccot eller något...

Du får en tusenlapp om du fixar det tills imorgon kl. 18:30

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan blir sjuk om du har andas in små pappers snuttar.. Du hade ju inget filter..

Men det är lungt.. Du kommer inte att dö.. Säg till om du mår dåligt bara..

Varför inte gå till sjukhuset med en gång? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Där skadar tjäran mest

@x_Simpa_x: Titta i Slitz? Svårt...Det ska vara en stor fin bild på Elin där hon poserar utanför en affär som heter Ginatriccot eller något...

Du får en tusenlapp om du fixar det tills imorgon kl. 18:30

Ja, är inte det bevis nog ?

Jag nämde att hon jobbade i en sådan affär som ligger här i norrköping, och så har hon poserat i slitz utanför en sådan affär.

Jag kollar inte i slitz, jag köper moore, eller kollar på internet :wub::ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, är inte det bevis nog ?

Jag nämde att hon jobbade i en sådan affär som ligger här i norrköping, och så har hon poserat i slitz utanför en sådan affär.

Jag kollar inte i slitz, jag köper moore, eller kollar på internet  :ermm:  :lol:

Slitz own Moore...

Men att leta upp en bild på Elin Grindemyr på nätet verkade svårt... :wub: Beundrar

@Elander: Chilla, Det fick jag med men det gick över efter det att dom öppnat halsen och tagit ut klorpartiklarna från det klorblekta pappret...

Fattar du int att jag skojar är du ju dum!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att jag letar efter henne ?

Vill jag se henne drar jag ju såklart till affären hon jobbar i, jag söker annat folk :wub: .

Som är sötare? :impossible:

Nyss gjort en tecigg med Oregano, Aromat, Kött och grillkrydda, En tom tepåse och lite Cayenn (Stava!) peppar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte meningen?

Käka en macka med lite kryddor på om ni nu vill ha kryddor. Eller drick te. :ermm:

Det enda jag skulle kunna tänka mig är att blanda ut lite tobak med curry. Det blir god smak och luktar gott. Lite som rökelse. :wub:

Ärligt? Kan man blanda tobak me curry och det smakar gott? Måste prova.

Äppeltobak är sjukt gott. Det ser ut som en kletig kåda som man röker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte meningen?

Käka en macka med lite kryddor på om ni nu vill ha kryddor. Eller drick te. :P

Det enda jag skulle kunna tänka mig är att blanda ut lite tobak med curry. Det blir god smak och luktar gott. Lite som rökelse. :blink:

Det går fint att bära med sig mackor....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gick ut och testade denna skit.

Jag började med lite härlig Earl gray. Inte allt för mycket smak, men en gnutta. Fnissandes över hur patetiskt detta var, gick jag över till Turkiskt Thé. Jävlar sicken stark skit! Jag hostade i fem minuter. Men det smakade gott. Turkarna kan sina saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...