Valle-Ball Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Vad tycker du om detta spel, jag själv måste säga att det är hur kul som helst speciellt Road rage . i Måndags körde jag mot min kompis, han sög, han krockade i första kurvan Pratämnen: Hur många Takedown har ni gjort i ett Road rage lopp? Mitt svar: 25 Vilken level är ni på? Mitt svar: 9 (Ranking: Mördare) Hur lång tid tar ett varv runt Sunshine keys för er? Mitt svar: 1:23:88 (EDIT: långa streckan) Er tur! Redigerad 12 oktober, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Err...vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Err...vad är det för spel? Hur du missat det aja det kom förra veckan. Officiell sajt: Burnout Revenge Gamereactor's recension: HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vad tycker du om detta spel, jag själv måste säga att det är hur kul som helst speciellt Road rage . i Måndags körde jag mot min kompis, han sög, han krockade i första kurvan Pratämnen: Hur många Takedown har ni gjort i ett Road rage lopp? Mitt svar: 25 Vilken level är ni på? Mitt svar: 9 (Ranking: Mördare) Hur lång tid tar ett varv runt Sunshine keys för er? Mitt svar: 1:23:88 (EDIT: långa streckan) Er tur! Mitt är 52 Takedowns men varför skrev du inte i min tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Mitt är 52 Takedowns men varför skrev du inte i min tråd Därför att din tråd ligger på sida 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har testat ett Burnout spel, det var skit roligt. Hoppas Revenge lever upp till samma krav! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har Burnout 2...Ganska kul att köra C.R.A.S.H på fyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Mitt är 52 Takedowns men varför skrev du inte i min tråd Jaså det fanns en annan Burnout topic jag som trodde att spelet var för nytt men fan, 52 takedowns hur lyckades du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jaså det fanns en annan Burnout topic jag som trodde att spelet var för nytt men fan, 52 takedowns hur lyckades du med det? Vissa är väl födda till destruction men jag hade fler till burnout 3 (eller om det färre) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts