emo Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men snälla lilla du, är du inte medveten om konsekvenserna av att röka? Det står ju för helvete att RÖKNING DÖDAR på paketet. Det är väl en anledning nog...... Lilla jag?! behöver inte skriva som jag vore ett barn, klart jag vet konsekvenserna. fasst om du inte röker själv så kanske du inte fattar att när du väl börjat röka så vill man kanske inte sluta. det blir en del av vardagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lilla jag?! behöver inte skriva som jag vore ett barn, klart jag vet konsekvenserna. fasst om du inte röker själv så kanske du inte fattar att när du väl börjat röka så vill man kanske inte sluta. det blir en del av vardagen. Stor! wörd Ja har blivit beroende nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) VOTE: Nej. Redigerad 14 oktober, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lilla jag?! behöver inte skriva som jag vore ett barn, klart jag vet konsekvenserna. fasst om du inte röker själv så kanske du inte fattar att när du väl börjat röka så vill man kanske inte sluta. det blir en del av vardagen. Tyckte du bara du var korkad som inte vill sluta när du vet att det kommer döda dig en vacker dag. Och nej, det ÄR inte upp till var och en. Du kommer belasta sjukvården och alltså våra skattepengar med dina skrumpna lungor när du blir 70 och måste andas med syrgas och ligga på vårdhem. Precis som min farfar. Han rökte tills han fick hjärtinfarkt vid 60-årsålder och nu sitter han i rullstol och andas ur två slangar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tyckte du bara du var korkad som inte vill sluta när du vet att det kommer döda dig en vacker dag. Och nej, det ÄR inte upp till var och en. Du kommer belasta sjukvården och alltså våra skattepengar med dina skrumpna lungor när du blir 70 och måste andas med syrgas och ligga på vårdhem. Precis som min farfar. Han rökte tills han fick hjärtinfarkt vid 60-årsålder och nu sitter han i rullstol och andas ur två slangar. Jag förstår ditt argument och jag vet att det kan döda mig en dag men jag anser att det finns så mycket annat farligt i den här världen ändå, däremot kan jag ju säga att jag aldrig röker när det är folk som kan störas av det. jag försöker visa så mycket respekt till folk som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Ja. Birthday 26 February 1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Ja Men jag ska nog sluta, vill ha mina pengar till nåt bättre men det är ju så jävla gott med snus.. Aja, får se hur jag gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Birthday 26 February 1991 So, vad är fel med att vara beroende av nikotin/tobak när man är 14 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har bara snusat en gång. Fick en dosa av min syster för nåt år sen, hon hade vunnit den i en fiskdam på nån fest Blev yr och illamående så jag blev nog avskräckt. Men gott var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Nej! men är beroende av kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 So, vad är fel med att vara beroende av nikotin/tobak när man är 14 år? Det är 18 års åldersgräns på tobak, Så igentligen ska han inte ha tobak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är 18 års åldersgräns på tobak, Så igentligen ska han inte ha tobak. Hoppas VERKLIGEN hew var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nä, är inte beroende av ngt sånt. Kan ta en snus om det bjuds men oftast inte. Det nästan värsta jag vet är när det röks på offentliga ställen. Jag har ett litet knep att närr jag går förbi så hostar jag frenetiskt och nästan kiknar och då brukar de stoppa undan ciggen lite försiktigt och gå iväg.. tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är 18 års åldersgräns på tobak, Så igentligen ska han inte ha tobak. Ok, fel var väl fel ord att välja då. Men jag tycker inte det är något konstigt med att Frenzy som är 14 år och beroende av tobak när det finns hur många tonåringar som helst som också är det. Det är ju ett par mer än Frenzy i den här tråden som också är beroende av tobak/nikotin, och jag är ganska säker på att inte många av dom är över 18. Så varför ställer sig p-c-2 frågande till just att Frenzy är mindeårig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nu ska jag ta en snus =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ok, fel var väl fel ord att välja då. Men jag tycker inte det är något konstigt med att Frenzy som är 14 år och beroende av tobak när det finns hur många tonåringar som helst som också är det. Det är ju ett par mer än Frenzy i den här tråden som också är beroende av tobak/nikotin, och jag är ganska säker på att inte många av dom är över 18. Så varför ställer sig p-c-2 frågande till just att Frenzy är mindeårig? Det är ju inte direkt acceptabelt att än fjortonåring kedjeröker/snusar. Oansvarigt av frenzys föräldrar om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är ju inte direkt acceptabelt att än fjortonåring kedjeröker/snusar. Oansvarigt av frenzys föräldrar om du frågar mig. Mjo, håller med. Finns ju många 14-åringar som röker, men det förändrar ju inte saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Det är ju inte direkt acceptabelt att än fjortonåring kedjeröker/snusar. Oansvarigt av frenzys föräldrar om du frågar mig. Jo, det är oansvarigt, men det jag tyckte var konstigt var varför p-c-2 verkar tycka det är konstigt att en 14-åring röker/snusar. För mig ser det ut som att p-c-2 tror att Frenzy ljuger om antingen sin ålder eller sitt svar i den här topicen, fast jag kanske har missuppfattat honom helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Får man sämre kondition av snus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Får man sämre kondition av snus? Tror inte det, fast är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts