Flanders Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Nej. Snusar ibland men har inte blivit beroende än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Nej egentligen inte, min rökning är lite mer av en dålig vana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nope, eftersom jag aldrig har rökt,snusat etc, så kan jag inte vara beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: nej men många av min kompisar är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Bara på fester och sånt. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Vote: Nej Prövade snusa när jag var 8 år. Slutade med att jag låg på en madrass med en hink bredvid mig I den stekande solen. Har prövat röka när jag var mindre. Kanske 10-11 år. Kommer aldrig att börja eller pröva röka eller snusa eller på något annat sätt andvända tokbak. Slösar inte pengar på dålig hälsa. Redigerad 12 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja, men votade fel. Inte Tobak, men snus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Nej, men jag tar när det bjuds, händer att man även köper sig en dosa snus nån gång å... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nej inte beroende. Men börjat röka mycket vattenpipa på sistonde. Min klasskompis har en i skåpet som vi går ut och puffar på ett par gånger i veckan. Skåpspipan ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nej inte beroende. Men börjat röka mycket vattenpipa på sistonde. Min klasskompis har en i skåpet som vi går ut och puffar på ett par gånger i veckan. Skåpspipan ftw! Hur fungerar en vattenpipa? Har aldrig riktigt förstått mig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hur fungerar en vattenpipa? Har aldrig riktigt förstått mig på det. Vill också veta. Å såg stellhells hemmabyggda. hur gör man? å hur andvänder man den ? måste man köpa "smaker" eller kan man fixa eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Nope! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Vill också veta. Å såg stellhells hemmabyggda. hur gör man? å hur andvänder man den ? måste man köpa "smaker" eller kan man fixa eget? Stellhell hade inte gjort en vattepipa utan en engångsbong. Skåda mina paintskills! Längst upp är alltså en liten porslinskopp som man lägger tobaken i. På tobaken sätter man ett lager aluminiumfolie och på det en glödande kolbit. Sen suger man i slangen som är, genom vattnet, kopplad till toppen och njuter som fan! Edit: Vattenpipa bygger du inte själv. Pipan, tobaken och kol finns i random turkaffär. Det finns olika smaker, vanligast är äpple. Tobaken, till skillnad från vanlig, är blöt och klibbig. Redigerad 12 oktober, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Stellhell hade inte gjort en vattepipa utan en engångsbong. Skåda mina paintskills! Längst upp är alltså en liten porslinskopp som man lägger tobaken i. På tobaken sätter man ett lager aluminiumfolie och på det en glödande kolbit. Sen suger man i slangen som är, genom vattnet, kopplad till toppen och njuter som fan! Edit: Vattenpipa bygger du inte själv. Pipan, tobaken och kol finns i random turkaffär. Det finns olika smaker, vanligast är äpple. Tobaken, till skillnad från vanlig, är blöt och klibbig. I see Sån skulle man kunna göra rätt lätt.. Kan man ha något annat än sån där tobak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Stellhell hade inte gjort en vattepipa utan en engångsbong. Skåda mina paintskills! Längst upp är alltså en liten porslinskopp som man lägger tobaken i. På tobaken sätter man ett lager aluminiumfolie och på det en glödande kolbit. Sen suger man i slangen som är, genom vattnet, kopplad till toppen och njuter som fan! Edit: Vattenpipa bygger du inte själv. Pipan, tobaken och kol finns i random turkaffär. Det finns olika smaker, vanligast är äpple. Tobaken, till skillnad från vanlig, är blöt och klibbig. Fungerar en Bong på samma sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har provat men icke. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Fungerar en Bong på samma sätt? Nja. Du röker bong på ett helt annat sätt. Ingen kol där utan du tänder bara precis när du drar in, sen släpper du hålet på pet-flaskan i det här fallet och drar in resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nej, det är dumt att börja med dumheter. Lät logiskt Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts