Mr Mister Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag tycker vi skall göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag tycker vi skall göra det. Finns redan en sån här topic!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Dags för en ny! Dessutom kanske folk har ändrat sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Många tror att EMU bara handlar om hur pengarna ser ut, om vi går med i EMU kommer vår ekonomi att kontrolleras från bryssel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Dags för en ny! Dessutom kanske folk har ändrat sig! Då tror jag dom skulle skriva det i den andra topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Nej ! till EMU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Gamla tråden om EMU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Om vi säger så här, Jag är mycket, mycket glad att Nej-sidan går uppåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 nee fan, EMU rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 nee fan, EMU rockar Jasså???...Priserna stiger...valuta politiken styrs från utlandet(Märks det att jag påverkats av Misterwhoopees och Arvids "kampanjer"???).....förut var jag för EMU....men nu är jag inte så säker längre...jag kan sträcka mig så långt som att säga....jag är emot EMU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts