speedez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Snyggt!! De gör väl inget om de blir en rally bil? De skulle va coolt me en rally bil men texturer i sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Meningen var från början att göra den som en blandning mellan personbil och rally bil och lite mindre kantig än orginalet men jag vet inte om det blev för mycket rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Sista updateringen för idag tror jag, insidan på motorhuv, kofångarte fram oh dörr är nästan helt klart. Är det ett handtag på motorhuven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nej det är passagerardörrens överkant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ah. Nu ser jag, sorry for that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hehe inga problem. Nu när jag ändå skriver kan jag ju säga att nästa updatering kommer inom några timmar, bilden ligger klar på min dator sen igår men jag har inte haft tid att lägga upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Sorry för dubbelpost men updateringen har jag inte hunnit lägga up ännu och jag har inte gjort något på bilen idag så imorgon kommer det förhoppningsvis två updateringar stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag fattar inte, alla är 1337 även om det är första gången men jag fattar nada!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag fattar inte, alla är 1337 även om det är första gången men jag fattar nada!! Första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Jag fattar inte, alla är 1337 även om det är första gången men jag fattar nada!! Japp det kanske vi är... @Glockalnet: Varför kedjebrev?...(gammalt) Redigerad 17 oktober, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Japp det kanske vi är... @Glockalnet: Varför kedjebrev?...(gammalt) Ville ju bara vara på den säkra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Nu iväntan på att något ska hända med bilen tänkte jag lägga up en checklista så att ni kan se vad som är kvar att göra och vad som är gjort osv. Denna listna kommer att ändras ganska mycket när jag kommer på någonting men jag ska försöka få den så komplett som möjligt. Karossen Grundmodellen (92%) Dela upp modellen (85%) Lampor fram och bak (30%) Motor Utrymme (5%) Hjulhus (50%) Bagage utrymme (0%) Finputsa modellen (8%) Skära ner på polygonerna (0%) Interiör Insidan på bilen (15%) Inredning (4%) Små detaljer Emblem (0%) Handtag (0%) Ganska mycket kvar att göra innan modellen är klar som ni ser och sen ska den importeras i zmodeler och textureras för att tillslut hamna i vice city och san andreas. Redigerad 19 oktober, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Väntar ivrigt på resultatet konstigt att ingen har testat att göra en WCR bil skulle bli ganska coolt denna skulle kunna bli de me rätt texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Kan du inte göra så den blir mer lik S1:an? http://img364.imageshack.us/img364/6643/audis119811hq.jpg Jag har texturer till s1 om du vill ha.. Redigerad 18 oktober, 2005 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag har fösrökt att göra min bil som en blandning mellan s1 och quattro men det är ganska stora skilnader mellan modellerna så jag skulle nog få ändra på ganska mycket t.ex är motorn bak på s1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inte för att va störig, men du verkar inte ha svarat på min fråga: Vill du ha med den i GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Anledningen till att jag inte svarat är för att jag inte vet själv än om jag vill ha med den. Nu har jag äntligen lite ledig tid så nu kan jag lägga up bilden som jag lovade. Kanske kommer de ten ny updatering senare idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Anledningen till att jag inte svarat är för att jag inte vet själv än om jag vill ha med den. Nu har jag äntligen lite ledig tid så nu kan jag lägga up bilden som jag lovade. Kanske kommer de ten ny updatering senare idag också. über seksit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Fysatan va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Andra updateringen för idag. Jag har gjort hjulhusen fram och påbörjat motorutrymmet. Redigerad 19 oktober, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts