pinner Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Efter en timmes jobb har jag kommit så här långt och bilen ni ser framför er är Inspirarad av en Audi Quattro den stora skillnaden mellan denna och orginalet är att kanterna på in kommer bli lite rundare och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 WOW! Fan svin snygg somvanligt pinner btw: har du gjort det där på en timme? ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hm.. Den där har jag funderat på att göra många gånger. Skulle iofs vara rätt lite tillomed iom att jag har en bror som har en Audi Coupe GT. Men men, snygg början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Snyggt Pinner det behövs mer Audibilar i Sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Efter en timmes jobb har jag kommit så här långt och bilen ni ser framför er är Inspirarad av en Audi Quattro den stora skillnaden mellan denna och orginalet är att kanterna på in kommer bli lite rundare och sådant. Skulle du kunna tänka dig att ha med den i GTA: Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ska det inte bara vara svenska bilar i GTA sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ska det inte bara vara svenska bilar i GTA sweden? Tror inte det eftersom det finns bilar som inte är svenska i sverige på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Slänger bara up detta nu. Bakdelen ska inte vara så rund så koncentrera er inte så mycket på det dom stora skildnaderna är dörren och hjulhusen som jag fixat till lite, den börjar dra mer åt rally hållet nu men vi får se vart det landar när allting blir klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Slänger bara up detta nu. Bakdelen ska inte vara så rund så koncentrera er inte så mycket på det dom stora skildnaderna är dörren och hjulhusen som jag fixat till lite, den börjar dra mer åt rally hållet nu men vi får se vart det landar när allting blir klart. Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Slänger bara up detta nu. Bakdelen ska inte vara så rund så koncentrera er inte så mycket på det dom stora skildnaderna är dörren och hjulhusen som jag fixat till lite, den börjar dra mer åt rally hållet nu men vi får se vart det landar när allting blir klart. Rkitigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag vet att jag inte gjort mycket men jag ska ändå försöka updatera kontenuerligt. Tyvärr har det inte blivit att jag jobbat med denna dom senaste dagarna men nu är grundformen snart klar skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sista updateringen för idag tror jag, insidan på motorhuv, kofångarte fram oh dörr är nästan helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sista updateringen för idag tror jag, insidan på motorhuv, kofångarte fram oh dörr är nästan helt klart. Wunderbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sista updateringen för idag tror jag, insidan på motorhuv, kofångarte fram oh dörr är nästan helt klart. Nu börjar det likna något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Den e grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Snyggt pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Blocka upp mig på msn ? snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts